16 Kasım 2009 Pazartesi

dağdan gelir dağ adamı, hasta eder sağ adamı...


Yani artık diyecek kelime bulamıyorum ben blogcum. Resmen sinir sahibi oldum, zorla. Yani hiç gözümde değillerdi ama yinede düştüler gözümden magmaya kadar.

Bizim şu komşulardan çektiğimizi çeken var mıdır, inan bilmiyorum. Kaprislisi, kendini bi b.k zannedeni, tescilli delisi, görgüsüzü (en hasından), manyağı, çatlağı, öküzü, iki yüzlüsü (en sinir olduğum), yalakası (ikinci sinir olduğum) ne çeşit ararsan hepsini gördüm. Acıdık katlandık acınacak duruma geldik. İnsanlara acınmayacak bu biir. Deli insan normal adamı hasta eder bu da ikiii.

O tescilli deliyi avuttuk, pohpohladık, yazık dedik, demek bunlardan delirmiş dedik ama bu seferde ikiyüzlü ve yalaka çıktı. Akli dengesi gerçekten yerinde değil, yalakalıkta sınır tanımıyor ama işte ben karşımdakini hala normal sandığım için çok üzülüyorum.

Amaan niye yazıyorum ki bu kötü şeyleri buraya. Off... :( O kadar sabrettim, hiç negatiflikleri yazmayayım dedim ama affet beni blog, burayı terapi merkezi gibi gördüm birden.

Aman be zıkkımın kökü dedim kendi kendime. Kendime dedim. Bu kadarcık insandan gördüğüm riyakarlığa bozuyorsun moralini, iş yaşamında ne yapıcaksın acaba diye de sormayı ihmal etmedim. Çok kazık yedin, devam da yersin sen bu saflıkla bebeğim dedim Şahikavari.

Öyle işte. Boşver be blog. Bu da geçer. Öğrenirim belki birgün.(Be dedim, auf wiedersehen.)

Başlığa takılma blogcanım. dağ adamı=deli olarak kabul edip bir daha bak formüle.

8 yorum:

  1. ogreniyoruz iste Pinkycim, sadece komsuluk degil ki, ne arkadasliklarda yasadik bunlari, unutun, gulun gecin, karsilikli bi kahve icin guzel seylerden konusun canlarim :)

    YanıtlaSil
  2. yarın daha güzel,mutlu şeylerden konuşacağım Görkemciim, kahvede içerim bunun şerefine :)

    YanıtlaSil
  3. tırpan yedik Damlocan. ama akıllandık :)

    YanıtlaSil
  4. oofff ben varyaa geçen hafta ööle bi kazık yedim ki komşu gelininden çüşş ohaaaa dedim...valla da billa da iyilikten maraz doğuyomuş kardeş napcez bilinmez...böyle insanlar diğer insanlara olan güveni de kırıyo ama çok kötüü çokk.....

    YanıtlaSil
  5. ayy evet yaa başkalarına güvenemiyorum şimdi. çok konuşmadığımız bir komşu var mesela kadın bizimle kaynaşmak istiyor yanaşamıyoruz, gözümüz korktu. içinden ne çıkacağı belli değil insanların Pofişcim :)

    YanıtlaSil
  6. Ah Pinky'cim, insanlar bir acayip hakikaten:((

    YanıtlaSil
  7. bu acayip tiplere Tarkandan Oynama şıkıdım şıkıdım'ın 'ah yanar döner a acayipsin' kısmı geliyor Kutucum. hatta ben anca gidersin de diyorum :) Ohh sabahlar olmasın :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)