16 Kasım 2009 Pazartesi

evhamlı mıyım neyim?...

Gözlerim sulandı, yandı, başım ağrıdı gibi, hapşırdım, sonra geniz akıntım başladı, azıcıkta genzimde yanma olunca panikledim galiba ben. Alerjik rinit oldum herhalde dedim. Buhar makinemi çıkardım klima içimi kuruttuğu için. Farenjit bile olabilirim. Sonra gittim geldim A tipi gribin (diğer adını söylemeyelim totem olsun) belirtilerine baktım. Yok hiçbiri sanırım.

Ama arada içimden soruyorum kendime 'kollarım mı ağrıyor ne?, ayy bacaklarım neden acıyor yaa, ateşim mi çıkacak acaba soldan soldan çarpıyorum yine' diye. Sonra da içim geçmiş 15 dakika uyumuşum. Bir kalktım dipçik gibiyim :) Anladım ki psikolojik. Sonra yine koydum kendime teşhisimi. Saçlarını iyi kurutmadın sen, yel aldın :p, havada da esinti vardı, polen uçtu, az terlediydin falan filan derken avundum. Semptomlarım değişirse gideceğim doktora ama şimdilik gidip çok steril olmayan ortamlara girmenin alemi yok değil mi? Hem hangi hastaneye gidilebilir ki? Bütün hastaneler sıra verir bir hafta sonrasına. Herkes hasta. Hem o zamana kadar iyileşirim. Ay pek bi optimist oldum, yaşasın :)



Tam yatıp dinlenirken her kanalda grip haberleri duymakta ayrı bir hava katıyor hasta psikolojime. Belirtmeden geçmeyeyim.

Geçmiş olsun bana yani blogcanlarım. Açılışımı yaptım bu mevsim ki. Görkemciğime de geçmiş olsun tekrardan. Damlocanım geçirdi bitti sanırsam. Kalan tüm blogcanlar iyi baksın kendisine. Allah hepinizi virüslerden, mikroplardan ve bakterilerden uzak tutsun. amin :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

13 yorum:

  1. Deli kız yağımı aldım masaja geldim bebem, sıkma canını üzme patlıcanını bippp iyi geceler zuzum

    YanıtlaSil
  2. :D deli kız :) düşünce gücümle iyileşiyorum Edicim, iyi geceler :)

    YanıtlaSil
  3. Hihihi :-) Fotoğraf çok komikmiş
    :-) Çok geçmiş olsun Pinkycim, eğer bu hastalığı kaparsan ve bu şekilde atlatırsan sevinmelisin çünkü vücudun bağışıklık kazandı ve güçlendi, o virüsü yendi demektir, ki bu iyi bir şey :-)
    Öptüm seni :-*

    YanıtlaSil
  4. :) evet çok güzel düşünmüşler bu fotoyu.
    teşekkür ederim Nihancım iyi gibiyim bugün :) evet kaparsam ve iyileşirsem bayram ederim heralde :) normalde esen yelden hasta olurum ama artık bağışıklık güçlendiricilerle idare ediyorum. bende öptüm ;)

    YanıtlaSil
  5. haha bu fotoğrafı görmüştüm:) pinkycim aman ha kendine dikkat et, çok fena larenjit olmusum... 2 aydır hastayım hayatımda ilk defa bu kadar uzun süren bi hastalık geçiriyorum, eski günlerimi özledi:(

    YanıtlaSil
  6. dipçik lafına neden bu kadar gülüorum ki? :D:D:D geçmiş olsun kuzuuum

    YanıtlaSil
  7. --> çoook geçmiş olsun Mercancım. sahiden çok uzun sürmüş, çok ağır geçti herhalde :( umarım hemencecik iyileşirsin.

    --> Dilber halam söyleyince daha çok gülünç oluyor kuzuum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun...sende benim gibi hemen psikolojik olarak etkilenenlerden misin:)
    haberleri kapatır oldum artık ben duymak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Sağol Prima Rimacım :) anında etkileniyor psikolojim. kendi kendimi hasta edebiliyorum :) haber vakti kestiriyorum bende duymamak için. dün bakanın çocukları a gribi olmuş dedi tv, ben uyudum :)

    YanıtlaSil
  10. insanları korkuttular iyice... korkma şeker kızım sen... iyileşmişsin işte ne güzel... :)))

    YanıtlaSil
  11. hemde çok korkuttular Tibetin anneciği yaa :( gündüzleri iyileştim gibi geliyor ama akşam olunca halsizim yine.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)