2 Kasım 2009 Pazartesi

gezdim, hopladım, koştum, zıpladım...

Cumartesi günü kuzenimle Kaleiçi'ndeydim. Fotoğraf makinelerimizi kaptık düştük yollara. Her gördüğüm evin önünde kah kapısını çalar gibi, kah evin sahibi gibi poz verdim :) Her kedinin peşinden koştum. Her kapının önünde durdum, fotoğraf çektim. Kuzenim önce boş kapıları çekmemi anlamdıramadıysa da birşey demedi :) Oymalı, boyalı, nazar boncuklu kapıları seviyorum, napıyım. Bunu gören turistler beni mühim birşey yapıyor sandı, onlar benim yaptığımı yaptı :D Önce kapıyı çektiler, sonra kapıyla poz verdiler.

Yokuş aşağı Hülya Koçyiğit gibi koşan birini gördülerse turistler, işte o Pinky'ydi. Koşarken boşta durmadık, fotoğraflar çektik. Çekmek için bir aşağı, bir yukarı indik indik çıktık. Pencerelerden içeri baktık, yol levhalarına sarıldık. Öyle kahkahalarla dolu bir Kaleiçi gezisi yaptık. Ve biz Kaleiçi'nden çıkınca yağmur başladı, hemde bardaktan boşalırcasına. Bizim çıkmamıza müsaade etti neyseki. Şanslı oluyorum bazen galiba :)



Arabanın altına kaçan ürkek bir kediyi de çektim, yerinden kıpırdamayan, sadece gözünü oynatan kediyide. Yanına iyice sokulup poz vermemize bile aldırmadı. Öylece durdu.

Yivli minarenin içini ve sevdiğim kapılardan sadece birini de görüyorsunuz.

İçinde benimde olduğum çok daha güzel fotoğraflar var ama paylaşamıyorum burada. Yok, fotoğraflar içinde ben olduğum için değil, kendi doğallığından güzel.



Bu pembe ev benim olmalı, bahçesinde nar ağaçları yetiştirmeli, cumbasına oturup gelen geçeni seyretmeliyim. Beyaz panjurlu, pembe boyalı bir ev istiyorum. Çok mu şey istiyorum?

12 yorum:

  1. Siz Beste ile tanışıyor musunuz? :P
    onun da kapı projesi var, bayılıyor kapılara...

    nereler buralar yahu? Ne güzelmiş...

    YanıtlaSil
  2. Kaleiçi diye yazdığı halde, neresi diye soran da bir ben varımdır herhal! Pazartesi pazartesi, kendime ne çay getirmiş beni, ne kahve. Pes!?!

    YanıtlaSil
  3. :) tanışmıyoruum, yalnız değilmişim demekki kapı sevgisinde. sevindim Tibetin anneciğii :D Banada oluyor öyle kendime gelememeler. gelirsin kendine öğleden sonra merak etme ;)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bu fotolar böyle gezgin Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  5. Daha güzelleri senin olsun Evliya Çelebi Kutucum :D

    YanıtlaSil
  6. Gezerken de kendine pembe boyalı beyaz panjurlu ev buldun ya süperrsin;))

    YanıtlaSil
  7. :)) sevdiğimden çıkıveriyorlar işte böyle karşıma Yıldızcım. benim için yapmışlar sanki :)

    YanıtlaSil
  8. iste cnm neden çok olsun. inş. sahip olursun bir gün.
    fotograflar gerçekten güzelmiş!
    bnde merake ttim gidip görmek isterdm şimdi..

    YanıtlaSil
  9. evrene sinyalerimi göndermeye başladım Seyhancım ;)
    Güzel yerdir Kaleiçi. Birgün gelirsen Antalya'ya gezmelisin mutlaka :)

    YanıtlaSil
  10. en güzelini yapmıssın pinky:) ayrıca kedileri sevdiğin için seni daha çok sevdiğimi itiraf edebilirim...

    YanıtlaSil
  11. gel sen buraya seni penpe köşke götürücem. o deil de elin turisti gördü seni ben daha göremedim :(

    YanıtlaSil
  12. --> ah teşekkür ederim Mercancım :) Canımdır canlılar :)

    --> Daamlo beeni pembe köşke götür :D Gördün artıkın :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)