24 Kasım 2009 Salı

günün komiği...



Pinky dün gece tabiri caizse gülmekten kopar. Kendinden geçer. O esnada şöyle bir dialog gelişir;

- Yine başladıı :) Düzgün gülsene aşkım yaa!
+ Aaa.. Nesi var? :D Bu benim özgün gülüşüm :D
- Nesi özgün bu gülüşün allah aşkına? Dünyadaki 3 milyon tavuk senin gibi gülüyor :D
+ Gıt gıt gıt gıt :D tavukmuu :D

Bazen(!) Adile Naşit gibi gülüyorum. Çok severim ben zaten Adile Naşit'i. Pazar günü Tosun Paşa vardı Trt'de. Yine kahkahalarla izledim. Çocukluğumun filmidir Tosun Paşa. Evimize video ilk alındığında her gelenle bir defa izlerdik. Şimdi izlerken her kelimesini bende içimden söylüyorum, ezberlemişim yani :) Gıt gıt gıt gıt :D

Evet itiraf ediyorum ben bir tavuğum. Hem uçamıyorum, hem gıdaklıyorum. Pişman değilim. Özgünüm :)

11 yorum:

  1. Günaydınnn pinkyimm:)


    Gül sen tavuk gibi de olsa gül yaaa;)

    YanıtlaSil
  2. insanın kendini bilmesi de sevmesi de güzel şey :)))

    YanıtlaSil
  3. --> Günaydın Yıldızıım :)

    Bak bu gıtgıt senin için geliyor :D :D :D

    --> evet Tibetin anneciği kabullenmek ve sevmek güzel :) ilkokulda başladılar tavuk benzetmesine. hem alıştım hem sevdim gıt gıt gıt :D :D bugün böyle gülücem galiba :)

    YanıtlaSil
  4. Yürü be Pinkym :) Eehheh bende senin bu delü hallerini seviom kardeşmiyiz kız yoksa, hadi hunileri takıp gezelim hihooo

    YanıtlaSil
  5. hihi :D ruh kardeşi olabiliriz :D benim hunim pembe olsun, sen süslersin ;)

    YanıtlaSil
  6. :)) ne güzel işte özgün gülüş! devam et pinkycim :))

    YanıtlaSil
  7. herkes yapamadığına göre özgün dimi Mervecim :)) devam edicem ısrarla :D gıt gıt..

    YanıtlaSil
  8. Özgüt ne yahu, özgün olacaktı, ne biçim yazmışım, hay allah!

    YanıtlaSil
  9. --> olsun anladım ben seni Kutucum :) sende çok özgünsün :)

    --> iyi bir tavuğum ben Dominika :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)