23 Kasım 2009 Pazartesi

İşte geldim buradayım...

Büyük ölçüde iyileşerek geldim :) Bol bol D vitamini, C vitamini, ekinezya bitkisi tozu kapsülü depolayrak ve yatmaktan dolayı bir bel ağrısıyla geldim. İki gün yürüyeyim birşeyim kalmaz, o da geçer. Çok güzel havalar burada. 25 derece ve çok yakıcı bir güneş var. Boşa gitmesin diye aldık güneşi derimizden içeri, güneş giren cilde doktor gerekmez düşüncesiyle. Arada alışveriş merkezi de gezdik, gezmedim değil.



Bayram moduna da giriyoruz yavaştan. Çikolatalarımızı aldık, unutacağımız biryere sakladık :) Unuttuk onları, aslında yokh saydık :) Arada yokh saymak zorundayız çünkü 1000 gram daha verdim. Toplam 9000 gram oldular, gittiler el salladım. Bayramlık hırkamı, rujumu ve kolyemi aldım, yatağımın başına koyacağım günü bekliyorum :p

Şimdi bayramdan sonra gideceğim Kızılcahamam kampına odaklandım tamamen. Bilin bakalım neden gidiyorum?

a) Pembeler Partisi lideriyim aslında ben. Partimi topladım, parti vericem kampta.
b) Fiziksel bir rahatsızlığım yok çok şükür ama kaplıca güzel birşey gibi geldi bana.
c) Sevgilimi özledim. O'nu da görebilirim.
d) Hamam bahane, havuz ve spor şahane.

Kızım sana söylüyorum, blogcanım sen tahmin et.

Ayh.. İnsanın kendini iyi hissetmesi ne güzel :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

7 yorum:

  1. Pinky gözümüz yollarda kaldı inan:))Özledik seni çok.

    Daha da özleyeceğiz desene,ama git şöyle ohh mis gibi dinlensin kemikler;)

    9000 için seni ekstra tebrik ederim,harikasın!

    Bayramlıklarını güle güle giy canımm!

    YanıtlaSil
  2. Oh be kavuştuk Pinky'mize:)
    En pembe kanatlarını takan Pinky, Ankara yollarında:)
    Ama orada üşütmek, hastalanmak yok ona göre!

    YanıtlaSil
  3. --> :) Oh be Kutucum, kavuştum bende size :) Hava değişiminden olabildiğince etkilenmemeye çalışcam Kutucum, söz :D

    --> Bende çok özledim Yıldızcım hepiniziii :) çok uzun geldi banada. bayramdan bir hafta sonra gidicem inşallah. daha buradayım ;) ay o senin harikalığın, teşekkür ederiim :) hedefim 10000 :)

    YanıtlaSil
  4. heheehe Pinkyciiim, cok mutlu oldum yandaki resime :) gozlerim kirpisik oldu mutluluktan :D

    bi de ben e sikki diyorum, ve "gorkem'i de aldim, gidiyorum" diyorum :))

    YanıtlaSil
  5. üfle o zaman mumunu Görkemciim :)

    hıh. doğru bildin canım. beraber yüzelim, spalara koşalım gelde :)

    YanıtlaSil
  6. hep boyle hisset!!! ne guzel :) sevgiler kocaman... mutlu bayramlar....

    YanıtlaSil
  7. Hepberaber iyi hissedelim :) öpüyorum kocaman Seni ve Şekerleri. tatlı bayramlar :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)