3 Kasım 2009 Salı

magandaların köküne kibrit suyu...

Yarın hava kötü olacak ya, evden çıkamayız, çıkmamalıyız diye düşündüm. Market kapanmadan koştum alışverişe gittim. Giderken herşey yolundaydı. Dönerken üçlü bir yol var, oradan geçiyordum. Yol bomboş oldu derken, çook uzaktan bir araba patinaj yapıp, yalpalarayak gelmeye başladı. Öyle hızlı sürüyor ki hangi tarafa sapacağını kestirmem imkansız. Bulunduğum yer tek yön. Ama girebilir oraya da manyak. Benim iki adım koşuşumda yanımdan vızt diye geçti. Çok eğlenmiştir heralde paniğimle. Yolda tek yaya bendim. Kendimi uçarak kaldırıma attım. Herşey bir anda oldu. Çok ama çok korktum.



Halbuki ben ne de güzel cesaret örneği gösterip gitmiştim markete.Annem giderken hangi market daha güvenliyse oraya git demişti. Yanlış yere güvenmişim. Ağlayamadım. Dudağımı büzdüm, panik atağımı yaşadım geldim. Hala tek parçayım çok şükür.

Daha öncede yaşadım aynı yerde benzer birşey. Adam tek yön levhası olduğu halde tersine gitmek istedi önümden, gerekirse beni ezmeyi göze alarak. Aynı yerde yağmurlu bir havada beni bir araba yıkamıştı da :( Bir daha oradan geçebileceğimi sanmıyorum.

Magandalardan nefret ediyorum. Onlara ehliyet verenlerden daha çok nefret ediyorum. Şimdi gel de ehliyet alıp trafiğe çık. Aman kalsın...

10 yorum:

  1. ahh canim benim, cok sinir bozucu gercekten ama bosver gitsin guzel seyler dusunmeye calis, mesela en cok hediye alirken eglendigim kisinin sen oldugunu dusun pitircik ol :) o mutfak esyalarinin, suslerin icinde bir kayboluyorum ki sorma gitsin, ama hepsi senin icin ;))

    YanıtlaSil
  2. neeeey {yaban gibi söyledim:) } ne hediyesi kuzum, napıyorsun seeen :) ay ben çok mahcup oluyorum ama Görkemciim :)

    YanıtlaSil
  3. Ah Pinky'cim, ben bu odunların hepsini odunla kovalayacağım merak etme sen...!

    YanıtlaSil
  4. savulun pis magandalar. korumasız mı sandınız siz beni. arkamda Kutucuğum var benim :)

    YanıtlaSil
  5. niye biz böyleyiz yaaa...
    sinir oluyorum sinir!

    YanıtlaSil
  6. Bir elimi belime dayadım bir elime sopyaı aldım geliyorum,kim korkutmuş benim pembe pamuk şekerimi yaa,sen kafanı takma canım,maganda çokk,her yerde var.

    YanıtlaSil
  7. olur mu hiç öyle Şeker Kız!
    ehliyetini alıp çıkacaksın yollara,
    araba nasıl kullanılır göstereceksin o magandalara!
    o kaa!!!
    :D

    YanıtlaSil
  8. --> ehliyet konusunda mı, trafik canavarlığı konusunda mı Seyhancım? ben ikisine de sinir oluyorumda :)

    --> ihihi :) savulun Yıldız da geliyoor :) hepsini döversiniz ya siz, o görüntü canlanıyor ya beynimde, vallahi geçti ödümün patlağı Yıldızcanım benim :)

    --> te te o kaa Tibetin anneciği :) gösteririm dimii hepsine gününü. gaza geliyorum çok fena :)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun kuzum bi de onların eline silahh veriolar düşünsene

    YanıtlaSil
  10. evet malesef öyle manyakları da var :( allah onlarla muhatap etmesin

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)