12 Kasım 2009 Perşembe

önce güldüm, sonra üzüldüm...


Al Dedi Git Dedi-Vicdan


Çok güldüm şarkı başlayınca. Yeni bayan bir MC türemiş ve çok komik bir şarkı yapmış diyerek izledim. 'Bu nasıl şarkı, hayatını mı anlatıyor bu kız?' dedim. Sonra birden herşey değişti. Müge Anlı'nın televizyona çıkardığı bir mağdurmuş sadece. Ve altında yazanlar doğruysa çok ciddi sorunları olan bir bayanmış Vicdan. Ama melodik konuştuğu bir gerçek. İzleyen, bu videoyu yapan kişi kendi gözünden yakalamış durumu.

Sonra düşündüm. Bu programlara çıkanlar gerçek mi diye. Müge Anlı dert dinlemekten yorulmuyor mu? Ben sürekli bu tür konuları dinlesem kendi dünyamda çok büyük sorunlar yaşarım, çok etkilenirim. İşlenen, tartışılan konular çok feci. Ve duyduğum kadarıyla iyi sonuçlanan tek tük olay var. Genelde çok üzücü bitiyor araştırdıkları haberlerin sonu. Allah kimseye böyle dertler vermesin.

Hiç izleyemiyorum bu tür programları. Bu yüzden sabah televizyon açmıyorum. Çözümsüz, üzücü şeyleri izlemek gerçekten çok kötü. (Bangır bangır dinleyip, kötülüklerden zevk alan psikopat alt komşumuzun televizyon sesi yetiyor zaten. Hiç bir acı yaşamadıkları için zevk alıyorlar olsa gerek.) Sonra benim bu olaylar olurken ne yaptığımı düşünüp, engel olma olasılığımı düşünüyorum. Sanki ben kurtarıcam dünyayı. İnsanları değiştirebilir miyim diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Kimse kimseyi parçalamasa, yaşama hakkını, kişilik haklarını ihlal etmese ne de güzel olurdu halbuki.

4 yorum:

  1. ben de o an neler yaptığımı hatırlamaya çalışırım hep :S

    YanıtlaSil
  2. yalnız değilmişiz demekki Damlocum. sonrasında da geleceği görmeyi, olacakları engellemeyi isterim hep. etim budum neyse. değişik duygular bunlar :S

    YanıtlaSil
  3. Helal sana bunları anlasak zaten adam oluruz da nerdeeee bacım

    YanıtlaSil
  4. Kötülerinde olması lazımmış iyilerin anlaşılabilmesi için. Doğanın kanunu bu galiba Edicim :(

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)