25 Kasım 2009 Çarşamba

Pinky emekçinin, radyoaktivistin yanında...

Sabah kargo göndermek için Ptt'ye gitmiştim ama kargom grev engeline takıldı. Grev yapacakları belliydi de Pinky Ptt'nin de grev yapacığını düşünemedi.

Neyse dedim emekçi yapsın grevini, haklılar ne de olsa. İşçi-memur çocuğuyum bende, kuş gibi zamların sinirleri nasıl gerdiğini az-çok bilirim. Grevlerin en sevdiğim yanları halaylardır ama bu sefer çekmediler. Sadece grev önlüklerini giyip, grev sözcüsünü dinleyip sloganlarını attılar. Nasıldıı, hah şöyle dediler 'Yan gelip yatmadık, vatanı satmadık'. Ptt'nin işinin aynısını yapan yerler var neyse ki de hallettim ben işimi. Ama ulaşımda olan aksaklıklardan nasibini alan yolculara üzüldüm. Bu durum özel sektörün işine yaradı sanırım.

Grev önlüklerinden birisi dikkatimi çekti. Bir tane teyze pembe grev önlüğü giymişti çok kıskandım :D Benim mavi grev önlüğüyle bir hatıra pozum var. Neden pembe değil? Heveslendiğim şeylere bak, çay demle blog :)

Aaa Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı varil kostümü giymiş eylem yapan Greenpeace eylemcilerine çay demlemiş ondan içelim. Önce kovalamışlar ama sonra kibar davranmışlar. Haberin devamı şurada.

Buradan da I Lovve Nuclear'e destek oluyorum. Temiz bir evren, genetiği bozulmamış canlılar görmek istiyorum. Çocuklarım da görsün, torunlarımda görsün. Niye bu kirlenme çabası?

1-2-3-4 tamam. Nükleere katlanamam!



Çok protest bir post oldu. Ama bugün gündem böyle blogcum :)

11 yorum:

  1. Heyyt be, hem protest hem aktivist Pinky'cim benim!:D

    YanıtlaSil
  2. Ben de çocuklara temiz bir gelecek istiyorum Pinkycim... bu aralar asi ruhum devreye girdi zaten her an yollara dökülebilirim...

    YanıtlaSil
  3. --> sorma, bugün pek bi asiyim Kutucum :)

    --> Tibet büyüsün beraber 'anam anam anam' diye koşarsınız Tibetin anneciği :)

    YanıtlaSil
  4. Pinky grevde bile pembe önlük gördü:)

    Canım Pinkym yaa;)

    YanıtlaSil
  5. hahaaah pinkycim halay çekeselerdi katılacak mıydın yoksa :)))

    YanıtlaSil
  6. --> hatta gittim o pembe önlük giyen teyzeyle konuştum Yıldızcıım :D

    --> yok seyredecektim sadece, güzel oluyor seyretmesi :) benden önce çekmişler zaten haberlerde gördüm, kaçırmışım Sedacım:))

    YanıtlaSil
  7. Mutlu ve sevgi dolu bayramlar Tibetin Şeker Anneciği :)

    YanıtlaSil
  8. çıkmış yorumum :D piuuuuv

    YanıtlaSil
  9. taa nerede çıkmış ondan ben görmedim heralde Damlocanım. Sana da Ce eeeeeee :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)