5 Kasım 2009 Perşembe

sonbahar geldi, çiçekler açtı...

Sonbahar geldi ya çiçeklerim olacak benim. Hatta bir tane oldu bile. Geleneksel çiçek alışverişimizin ilkini yaptık Koçtaş'tan. Vee Pinky gururla sunaar. Bu benim Pembe Sıklamenim;



Balkonda güneşe oturmuş bakışıyordum ki Sıklamenim ile 'hadi benim fotoğrafımı çek' dedi çiçeğim. Çok fotojenik kendisi.



Yavrusu da pek bi şekerdi...



Sonra oturup meşrubatlarımızı içerken konuştuk, gülüştük, dedikodu yaptık. Evet çiçekle... Ve şarkı dinledik. Beirut'dan Ederlezi'yi çok severmiş dinlemeyi. Beraber dinledik, hüzünlendik;



Yakında beyaz ve açık pembe arkadaşlarının olmasını çok istiyoruz... Çok yakında...

18 yorum:

  1. Allah'ım! herşeyi pembe bu hatunun yaa! :)))

    YanıtlaSil
  2. kihihi :) pembe, gönlüm sende Tibetin anneciği :)

    YanıtlaSil
  3. ayy çok tatlıı!
    e böyle muhabbet şımartırsan bende böyle güzel olurumm!! :)

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim bu nasıl güzel bir pembe böyle, tam senlik hakikaten:)

    YanıtlaSil
  5. --> müzik dinletmek, konuşmak lazımmış bitkilerle Seyhancım. ama bizim müzik çok hüzünlüydü bugün. yarın oynak bişeyler dinleticem :D

    --> ah daha ne pembe tonları vardı da sağlıklı değillerdi, bi dahakine alıcam artık Kutucum :)

    YanıtlaSil
  6. Tam kendine göre senin gibi güzel pembiş çiçek bulmuşsun;))

    Yazının sonuna geldim etikete baktım koptum;))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Pinky :-)
    Bu çiçeğe ve rengine bende bayılıyorum, balkonda mı tutmak gerek acaba bu çiçeği? İçerde kaloriferden hemen solup gidiyor, çok üzülüyorum.

    Sevgiler!
    Güzel ve çiçekli günler...
    Nihan :-)

    YanıtlaSil
  8. eveet çok benziyor bana :D

    çıldırdım Yıldızcım. annem kurstaydı, yalnızlıktan çiçeğe böceğe sardım :D

    YanıtlaSil
  9. bana niye cevap vermedi ki acaba?
    :-(

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Nihan :)
    Biz balkonda tutuyoruz ama balkonumuz panjurlu. Yani direk dış ortamla temas etmiyor. Çok soğuk hava da solduruyor. Bu çiçek nemli ortamları seviyormuş ondan kaloriferli yerde soluyordur. yani özetle yarı gölge ve havadar bir ortam en uygun olanı :) Uygun ortam yaratırsan yetiştirmesi çok kolay.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. pardon geç cevap verdim Nihancım, internetim gitti de :D

    YanıtlaSil
  12. Rica ederim :-)
    Sevgiler, hörmetler :D

    YanıtlaSil
  13. en son anneanneme bayramda aldım bende bu sıklemenden pinkycim..çok seviyorum çiçeğinin rengi çok güzel...bizim ev çok güneş almıyor maalesef o yüzden alamıyorum kendime :(

    YanıtlaSil
  14. sen ne güzel bir torunsun Mervecim :) benimde torunlarım senin gibi çiçek alır umarım bana :D sıklamenler çok güneş istemiyor aslında, yarı gölge olması yeterli.

    YanıtlaSil
  15. kokusu geldi sanki burnuma töbe töbee :D

    YanıtlaSil
  16. kokan bişeyde değil halbusemki :D kihkihkih...

    gripten mi ki Damlocum? :)

    YanıtlaSil
  17. * alırlar alırlar :) kesin çok şeker anneanne veya babanne olursun sen!! ;))

    YanıtlaSil
  18. sende çok şeker olacaksıın Mervecim :) Pudra rengi, romantik bir anneanne/babanne olacaksın :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)