3 Kasım 2009 Salı

tufan teyakkuzu...

Yarın Antalya'da şiddetli yağmur bekleniyormuş. Metrekareye 170-200 kilogram arası yağış düşmesi öngörülüyor. Yağışın yanı sıra saatteki hızı zaman zaman 80 km'yi bulacak lodos da bekleniyor. Valilik tüm ilköğretim ve liseleri 1 gün süreyle tatil etme kararı almış. Yani sevgili Antalyalıların evden çıkmaması rica olunur. Kıyılara çok yaklaşmayın. Haberin devamı için şuraya buyurun.

Ben çok iyi hayıtlıyorum seneler önce Konyaaltı sahiline büyük büyük kayalar çıkmıştı denizden. Hatta geçen sene de benzer durumlar yaşandı. Yine seneler önce ben rüzgara karşı yürüyememiş, geri geri yürümüştüm. Rüzgar arabaları beşik gibi sallamıştı. Allah yarını kaza bela olmadan atlattırsın inşallah.

Bu da geçen sene ocak ayından bir görüntü. O yolun yapımı daha yeni tamamlandı.


Yine durdu durdu bir gecede kış geliverdi buraya. Dünden beri buz gibi bir soğuk var. Mevsimler alıştırmadan, bir anda geçiyor hep burada. Yaz da bir gecede gelir. Bir anda aşırı sıcak basar. Doğanın dengesi mi, dengesizliği mi bu acaba?


**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

8 yorum:

  1. Pinkycim dikkat edin, ben de simdi gordum haberi sana mail yazacaktim, cikmayin evinizden sakin

    YanıtlaSil
  2. çıkmayacağız düşünceli Görkemcim, uçarız mazallah :)

    YanıtlaSil
  3. 8000 bin gram ver sonra da bu havada dışarı çık! Pencerenin yanına bile yaklaşmak yok ona göre:)
    İmza: Pek yakında kamyon lastiğinin altına takoz olacak Kutu

    YanıtlaSil
  4. hihi uçarım dimi Hezarfen gibi :D tamam Kutucum :D yaklaşmak yok, panjurlar uçsa bile kurtarmayacağım balkondakileri :) Ama sende kendine öyle deme. ben uçarsam sen benden önce uçarsın ;)

    YanıtlaSil
  5. Aman dikkat et,inşallah kazasız belasız geçer..

    YanıtlaSil
  6. denizlerde durum fenaymışta (kardeşim yattaydı o diyor) bize merkezde pek bişey olmadı. güneşi bile gördük Yıldızcım :) yok şimdilik kaza bela çok şükür.

    YanıtlaSil
  7. havalar güsel die laf ediodum ama şimdi üzüldüm pinki :(

    YanıtlaSil
  8. yine düzelir burası, bekle haberlerimi Damlocanım :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)