30 Kasım 2009 Pazartesi

yeni pembeler bulan bir Pinky'nin mutluluğu...

Zaten olan ama çocukluğumda çok gördüğümden, kokladığımdan dolayı bıktığım birşeyi yeniden keşfettim. Adı gülsuyu :) Ve pembe.

Ergenliğe yeni girmiş gibi sivilceler belirince tepemde değişik arayışlara girdim. Çeşitli akne giderici ilaçlar kullandım, geçti. Toniğim bitmişti ve doğal birşeyler ararken gülsuyu geldi aklıma. Aknelere de iyi geldiğini duymuştum eskiden. Gerçekten iyi geliyor. Ayrıca cildi yumuşacık, pürüzsüz yapıyor. Zamanla cilt lekerlerinin de rengini açıyormuş. Cildim lekeli değil ama bu sivilcelerin kırmızılıklarını geçirdi. Bundan sonra kozmetik tonik almam heralde. Şiddetle tavsiye ederim.

Sonra geçen hafta bir alışveriş merkezinde Rosense'in tanıtımı vardı. Tester göz çevresi ve nemlendirici kremlerini verdiler. Pembe pembe ambalajlarıda pek bi şeker tabi :) Hemen kullanmaya başladım ve onlardan da çok memnun kaldım. Yumuşak ve oldukça elastik yaptı cildimi. Pembeleşti yüzüm :) Gerçek bir Pinky olma yolunda azimle ilerliyorum. Bir de iyi ki testerler var. Denemeden almaya korkuyor insan. Ama bak denedik, memnun kaldık, alacağız.

Kullanıp memnun kaldığım,pembe olmayan ama güzel olan başka bir ürün ise Vichy Aqualia Thermal Light krem. Eskiden Vichy Skin Set kullanıyordum. Pembeydi, çok mutluydum ama bu sefer daha hafif bir ürün kullanmak istedim. Bu üründen daha memnun kaldım. Karma cildime daha uygun ve çok güzel nemlendiriyor. 40ml. tüpün fiyatı 26,90 tl. Kokusuda çok hoşuma gitti, belirtmeden geçmemeyim.



İşte böyle bir kozmetik keşfimin daha sonuna geldik blogcum. Bir dahakine görüşünceye kadar pembe kal :)

11 yorum:

  1. Ben ergenlikten beri cilt doktorumun tavsiyesi ile gülsuyu kullanıyorum, Rosense çıktığından beri en doğalının Rosense gülsuyu olduğunu da farkettim,hiç katkı maddesi yok,yalnızca onu kullanark bile bayaa yol kateddim tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ah Pinky'cim, şu gülsuyunun bir de kokusu olmasa, öldürüyor beni:(

    YanıtlaSil
  3. --> benide öldürüyordu o koku Kutucum ama gülü seven dikenine katlanır hesabı oldu. sürünce pek kalmıyor kokusu :)

    --> katkısız olması çok önemli dediğin gibi. birde çok çabuk etki ediyor Kelebek Atölyesi. ben ergenlikte hiç sivilce çıkarmadım nolduysa geçen hafta oldu ama hemen durdurdum :)

    YanıtlaSil
  4. Deli kız yazarken bile güldüğüne eminim :) Güle güle kullan umarım bayramın da güzel geçmiştir sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ben de gül suyu kullanmayı seviyorum ama bir süre sonra sivilce yapıyor yüzümü yağlandırıyor :)

    YanıtlaSil
  6. a bak ben sana kendi gülsuyumun resmini koyayım bir ara sırf amblajı yüzünden kullanmaya başladım ve böyle doğal şeyleri seviyorum bende.. ama bi nemlendiriciye ihtiyacım var benim yüz için bu vichy yüz içinse fiyatı çok uygun hemen alıyım :)
    ?

    YanıtlaSil
  7. --> aa niyeki düşünenbalık. gülsuyu sürmeden önce kullandığın ürün varsa belki ondandır. takip edeyim bende bi sorun yapacakmı bakalım.

    --> evet :D güle güle yazıyorum hep Edicim :) kardeşim çok dalga geçiyor benim halimle hatta :) Güzel geçtti canım, umarım senin bayramında mutlu geçmiştir :)

    --> koy bakiyim göreyim Seyhancım :) merak ettim.
    Evet, nemlendirici yüz için, yazmamışım :)sen Vichy satan bi eczaneye danış cildine uygun olanına bak. 4 çeşidi var. ben benimkinden çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  8. yok öncesinde birşey kullanmıyorum ama yağlandırıp sivilce yamıştı rosense bende :)

    YanıtlaSil
  9. hmm benimki rosense değil ama %100 doğal Robaşka bi marka. ama ben öncesinde başka ürünlerde kullanıyorum. söylediğin iyi oldu tabi, gözlem altında tutayım cildimi :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten gül suyu yumuşacık yapıyor ama kokusu beni çok bayıyor.Arada sırada ben de kullanıyorum.

    Sen de pembe kal güzel Pinkycim;)

    YanıtlaSil
  11. sırf yüzümü yumuşak yapsın diye ilk sürerken katlanıyorum Yıldızcım, yoksa benide bayıyor. neyseki hemen geçiyor kokusu :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)