24 Aralık 2009 Perşembe

ayağını sıcak, başını serin tut...

Bir çorap gördüm mikrodalgalara şenlik.



Nasıl yani?

Şöyle oluyor; mikrodalgaya atıyorsun çorabın içndeki buğday kesesini, sonra ayağına giyiyorsun sıcacık oturuyorsun. Fiyatı 49.90tl. 2 tanesi pofuduk olmak üzere 4 renk seçeneği var. Ayrıca aroma terapi özelliğide varmış çünkü içlerinde çeşitli esanslar var. Isınınca koku salıyor :)) Şuradan detaylıca görebilirsiniz.

Derya Baykal geçmiş zamanlardan birinde bunun boyun için olanını yapmıştı. Çok güzel bir boyundanlık dikip içini buğday, lavanta vb. birşeylerle doldurmuştu. Sonra mikrodalgada ısıtıp boynuna bağlamıştı. Çok heveslenmiştim bende. Ama işte unutulup gidenlerimin arasına katılmıştı bu proje bu ürünü görene kadar. Tam içeriğini bulmam lazım yapmak için :)

8 yorum:

  1. Güzel fikir esasen çorap versiyonu nasıl olur ki?

    YanıtlaSil
  2. Pembe olmasa şaşardım zaten ben bu çoraplara:)

    YanıtlaSil
  3. çok şekermiş..çillinin de vardı sanırım benzeri :)
    ben kesin giyemem çünkü sıkıntılıyımdır..
    uzun süre çorap giyemem..ayaklarımı battaniyenin altına sokamam bana soğuk olacak.. ;)

    YanıtlaSil
  4. --> sıcacık olur da, benim kollarım daha çok üşüyor Yıldızcım :) şöyle komple giydinmi ısıtacak birşey lazım :)

    --> bu sefer resim öyle denk geldi Kutucum :) pembe pembeyi çeker :)

    --> evet Çillinin de vardı. bende pembe zebra desenli bi ev botu almaya niyetlendim ama içi peluş diye vazgeçtim. benimde vardır öyle sıkıntılarım Mervecim. hatta bir ayağım yorganın dışında uyurum :D

    YanıtlaSil
  5. ugg'den tek farkı mikrodalgaya atılabilmesiymiş.

    YanıtlaSil
  6. ama çorap mikrodalgaya atılmıyormuş sürüden ayrılan koyun :) sadece içi ısıtılıyormuş

    YanıtlaSil
  7. ben de mervedenim, gelemem coraba, onun icin bizim evde erkeklerin coraplarindan sikayet konusu ah su gorkem 'in coraplari seklini almis bulunuyor

    YanıtlaSil
  8. hihi :) bende yaz kış çorap giyerim ama en pamuklu pembesinden :) ama böyle peluşlara bende gelemem Görkemciim

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)