22 Aralık 2009 Salı

beraberliğimize kaldığımız yerden bir mimle devam ediyoruz...

Paslanmış parmaklardan ve bir yeni yıl hindisinin filozofça düşüngeçliğinden sıyrılmanın vakti geldi. Siz benim tükkanı boş bırakmaz iken, ben teknolojiden uzaklarda, radyonun bile sadece trt fm'i çektiği bir yerde, el ense yatıyorken mimlendim efendim Yıldızcığım tarafından.

Yazıyooor, yazıyoooor. Pinky mim yazıyooor...

1-Kullandığınız parfüm markası ?

Genel olarak Christian Dior Addict kullanırım ama son birkaç aydır Yves Rocher Plaisirs Nature Vanilya kullanıyorum. Hemde organik :)

2-En son okuduğunuz ya da okumakta oldugunuz kitap ?

En son Ofelya'yı okudum. Güzel kitaptı sevdim.



3-En son izlediğiniz film ?

Neşeli Hayat'ı izledim Ankara'dayken. Filme girmeden öncede dinlediğim yorumlara istinaden sevgilime bol kepçe komedi değilmiş, sonu hüzünlüymüş filan dedim. Kendimde bu yorumun beklentisiyle izledim. Sevgilimde öyle izledi tabi. Filmin sonunda adamı hapse filan girecek herhalde diye beklemiş. Bende ona benzer birşeyler bekledim. Ay beklentiyle film izlemek berbat birşey. Tıkayın kulaklarınızı yorumlara, bilinçsiz izleyin filmleri. Benim yaptığımı yapmayın :)

4-Okumaktan zevk aldığınız kitap türü ?

Genel olarak roman okumayı severim. Mitoloji, tarih ve Türk klasikleri favorilerim.

5-Vazgeçemediğiniz,beğendiğiniz giyim markanız ?

Zara'dan vazgeçmem herhalde.

6-Saç renginiz ?

Doğal halinde açık kestane mi, açık kahve mi, koyu kumral mı bir türlü karar veremediğim bir saç rengim var. Ama bu yaşımda beyazlarım da oldukça fazla. Bende kestane kahve rengine boyuyorum :)

7- Göz renginiz ?

Orta kavrulmuş kahverengi :)


Sıradaki mimi Pamuk Prensin Anneciğine, Pofidik Şekere ve Seda'ya armağan ediyorum :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

10 yorum:

  1. :):)mimini yidiimmm sağol şekerparem....cevapliicimm hemen...
    öpüore kocamancana:)

    YanıtlaSil
  2. Orta kavrulmuş kahverengi mi? Ama onlar pembe pembe bakıyor diye biliyorum ben:D

    YanıtlaSil
  3. --> Rica ederim pofidiğim şekerim :) bende öpüore :)

    --> dışından kahverengi görünüyor ama içinin lensleri pembe canıım. Doğru biliyorsun sen Kutucum :)

    YanıtlaSil
  4. orta kavrulmuş :D:D:D:D ben de çifte kavrulmuşum öyleyse :D

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım,demek Trt fm vardı sadece gittiğin yerde;)))

    YanıtlaSil
  6. Kutu'nun yorumunu çok beğendim, aynı yorumu ben de yapmak istiyorum :P

    YanıtlaSil
  7. kahverengi ile pembenin uyumu da harika olur! :)

    YanıtlaSil
  8. --> dibin tutmuş olabilir mi senin Damlocanım :))

    --> amin bol olsun Profösör.

    --> sende anlamışsın görme alanımın pembe olduğunuuu Tibetin güzel anneciğii :)

    --> o senin güzel bakışın güzel Görkemim :))

    YanıtlaSil
  9. Yıldızcım yorumuna yorum yazmadığımı şimdi fatkettim, gözlerim iyice bozuldu sanırım :) ay evet sadece trt fm vardı. dağ tam olarak arkamızdaydı ondan sanırım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)