30 Aralık 2009 Çarşamba

bir kelebek konsa badi parmağıma, gülümserdim bir başıma...

Ben kuşlar gibi uyuyordum, bir sabah vaktiydi.

Kelebek kondu parmağıma benim :)



Çilek kokulu duş jelim ve losyonum, güzel pembiş defterim, pembe uğurböcekli Yıldız eli değmiş tokalarım, bembe şans Kelebeğim, gülümseyen pembe çiçekli kartım, şirin mi şirin çıkartmalarım vee güzel geyikli kalemim var artık benim :)



Pembe uğur böceklerim başımın üstündeki yerini aldılar :) Çok şirin dimi?



Ah nasılda güzel hepsi. Yıldızım Kelebeğim, çook ama çooook teşekkür ederim. Çok güzeller, bayıldım :) Güne çok güzel başladım. Pembe pembe...

Hepinizin günü pembe olsun, pespembe...

Şaşırıp kalıyorum, ne de güzel arkadaşlarım oldu benim :)

7 yorum:

  1. gule gule kullan Pinkycim, cok cok guzelmis hepsini, rengarenk

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten tam senlik hediyeler olmuş Şeker Pembem bunlar!!! Güle güle kullan :)
    Sen de not alırsın artık Tibet'le annesi pembe villamıza bugün geliyorlar diye :))))

    YanıtlaSil
  3. pinkycim,çok güzeller,güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. ay ne kadar tatlıymıs cok begendım cok :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yıldızlı kelebek hayatımıza konduğundan beri şanslıyız Pinky'cim:)
    Pembe pembe kullan;)

    YanıtlaSil
  6. Pembe dünyana bir kelebek kabul ettiğin için ben teşekkür ederim pembe pamuk şekerim.

    Hiç şaşırma hiç şaşırma şekercim;)))

    YanıtlaSil
  7. --> Odamda sizden parçalar var sanki Görkemcim :) çok iyi oluyor baktıkça hepinizi görmek.

    --> yazmammıı Tibetin anneciği :) Geyikli kalemimle yazıcam bugün büyük gün diye :)

    --> teşekkür ederim İkiz Bebekçim :)

    --> bir pembeci dahaa :) pinkcandydream pembe gibisi yok dimi? :D

    --> Kelebek etkisi yaptı vallahi Kutucum :) yıldızlarından sepriştirdi.

    --> Şans Kelebeklerini bizede ortak ettiğin için ben teşekkür ederim Yıldızcım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)