7 Aralık 2009 Pazartesi

bir kuş gider bir kuş gelir demişti zaten bana...


Görkemcanımdan gelmiş kargo :)

Neler göndermemişkii..

Ağaç süsü ve melek şeklinde çikolatalar, küpeler, takma kirpik :), ponponlu bir yüzük, çok şirin bir makyaj çantası (tam da bu boyutta bir makyaj çantası lazımdı), Yves Rocher çilekli banyo tuzu, mis kokulu portakallı tarçınlı çaylar, güzel bir kart ve çok güzel bir kuş.



Çikolataları ağacıma takıcam gidip gelince. Yılbaşına kadar yemek yok, kardeşimden itinayla saklıyorum :)

Takma kirpik performansımı ilerleyen günlerde görebilirsiniz belki. Yapabildiğimde :)

Hepsi çooook güzel Görkemciğim. Çoook ama çoooook teşekkür ederim kuzucum. Ay ne güzel arkadaşlarım var benim böyle :D Ne şanslıyım...

Şimdi hazırlıklarıma pür neşe devam edebilirim...

12 yorum:

  1. yaaaaaaa ne kadar güzell bir paket o ööölee yaaaaaaaaaaaaaaaa gözüm kaldı o çantada ba yıl dım resmen yaa:(:(çok sevdim nerden bulcam şimdi:(...cicilerini güle güle kullan....pembişimm

    YanıtlaSil
  2. Görkemsan hayatımıza güzel dokunuşlar yapıyor, ne dersin Pinkycan? :)))

    YanıtlaSil
  3. --> hihi :) teşekkür ederim Pofişcim.

    --> evet Tibetin anneciği çok güzel dokunuşlar yapıyor :))

    YanıtlaSil
  4. güele güle kullan cicilerini şekerim ne hoş gerçekten..
    - tırnağında gözümüzden kaçmadı hani.. maşallah ;)

    YanıtlaSil
  5. Pembe pamuk şekerim gerçekten kuş konmuş nazar boncuklu parmağına;)

    Dediğim doğru muymuş?

    YanıtlaSil
  6. --> sağol Seyhancım :) hiçbirşeyde kaçmıyor senden maşallah :)) nazara inanmam fazla ama mavi ojeyi değerlendirdim :)

    --> evet baak.. sen doğru demişsin sahiden Yıldızcım :) kuşların en gelini kondu :)

    YanıtlaSil
  7. pespembe ayakkabili gelin hem de :))

    cok cok sevindim Pinkycim begenmene, gonlum isterdi daha neler gondermek ama bu doktoralar mahvetti beni, seni arayip ben antalyadayim diyecegim gunleri dusunuyorum, kis kis guluyorum :))

    YanıtlaSil
  8. aldınmıı pembişlerii, yaşasıın :)) merak ettim çook.

    daha ne göndereceksin Görkemciim, sen gel bir günde yeter :) bak şimdi bende kıs kıs gülüyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Ay bu kirpikler tam Pinky kirpikleri bu kadar olur:D

    YanıtlaSil
  10. şöyle ucundan tuttum şahane oldular Kutucum :)) takacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  11. kikirdeee :D dur bende kikirdeyeyim :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)