23 Aralık 2009 Çarşamba

en son izlediğim film...



Dün Vavien'i izledim. Yönetmenliğini Taylan Biraderlerin (Yağmur Taylan ve Durul Taylan) yaptığı, Engin Günaydın'ın yazdığı filmi duymuşsunuzdur.

Hakkında güzel yorumlar okudum. Oyuncuların her çıktıkları programda övgüyle bahsettiler. Bende daha da bir izleme azmi oluştu. Ve nihayet dün izledim.

Kötü eleştiriler olsa da izlerdim ben. Engin Günaydın ve Binnur Kaya'nın hayranıyım. Onların her hali eğlendiriyor beni. Ayrıca İlker Aksum, Serra Yılmaz ve Settar Tanrıöven gibi iyi oyuncularda oynuyor. Güzel bir kadrosu vardı.



Film komedi/dram türünde. Avrupa Yakası'ndaki komedinin beklenmemesi vurgulanmıştı çoğu zaman. Zaten beklentiyle izlememek gerekir hiçbir filmi. Neşeli Hayat'ta sevgilimi beklenti sahibi yapınca öğrendim :) Çok erken öğrendim :) Hem kendi görüp beğenmeli, notunu vermeli insan.



Film başladığı andan itibaren ben Engin Günaydın'ı görünce gülmeye başladım. Mimiklerini görmek, konuşmasını duymak güldürüyor beni. Bu filmde belki başka oyuncular oynasaydı bu kadar güzel gelmezdi bana. Değişik olmuş. Güzel olmuş. Sürekli şimdi ne olacak acaba diye tahminler yürüttüm durdum.

Müziklerine ayrıca bayıldım. Atilla Özdemiroğlu'nun elleri değmiş. Çok güzeldi melodiler.

Sonuç olarak tam bir vaviendi.

Vavien:bir lambayi iki ayrı yerden yakmaya veya söndürmeye yarayan baglantiymiş. Bizim balkonlarda var. Küçükken çok oynardım :)

11 yorum:

  1. ben de merak ediyorum şeker pembem bu filmi ama öncelik avatarın :)

    YanıtlaSil
  2. O zaman biz de izlenecek listesine alalım Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  3. sen adamı görünce gülmeye başlamışsın yaa bende buna güldüm:)benim de vardır böle hallerim:):)

    bu arada o zıkkımdan bizim balkon da halaa var:D:D

    YanıtlaSil
  4. Umarım gelmeden bitmez çok met ettiniz kuzu aklım kaldı izlemem gerek kesinlikle mucx

    YanıtlaSil
  5. Vavieni izlemek istiyorum Pinkycan,sen zaten Buhran karakterini de çok seviyordun.

    Aslında yohum ben:))))

    YanıtlaSil
  6. engin gunaydın ı da binnur kaya yı da pek severim ama film acaba hayal kırıklığına uğratırmı beni derken bloglarda ii eleştiriler okuyunca izleme düşüncesi aldı beni ama gerçekten beklentisiz gitmek çok önemli!

    YanıtlaSil
  7. ay ben merak ediyordum, yazdığın iyi olmuş pinkycim.. biz de bugün avatar'a gittik. mükemmeldi o da...

    YanıtlaSil
  8. ben ne zaman izlerim kimbiliiiiir :) ama roportajlarindan cok merak ediyordum ben de :)

    YanıtlaSil
  9. --> bende avatar'ı merak ediyorum Tibetin anneciği :) bi sonraki durağım olacak galiba.

    --> yaz listene Kutucum :)

    --> doğal hali komik adamın :) iyi yalnız değilmişim sevindim Pofişcim :)

    --> Umarım bitmez Edicim, izleyicisi çok olursa bitmez heralde :)

    --> Burhan o yaa, görünce gülüyorum Yıldızcanım:)) noluyiki baa :)

    --> evet çok fazla kafanı karıştırmadan izle Seyhancıım :)

    --> gidicem kesinde bende avatara Merbecim ama 3D mi izlesem diye düşünüyorum şimdi :)

    --> izlersin elbet çıkar dvdsi filan Görkemciim :)

    YanıtlaSil
  10. iyi seyirler Kutupayusu :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)