8 Aralık 2009 Salı

hamama giren terler, yolculuğa gidecek olan yorulur...

Durum budur. Yolculuğa gitmeden yorgun düşülür.

Allah annemin gönlüne göre vermiş. Kendisi hiç sevmez yolculuk hazırlıklarını, bavul yerleştirmeyi. Sen sevmez misin, hooop al sana çok seven bir evlat. Ama son ana kadar yerleştirmeyen cinsinden. Son ana kadar birşeyler çıkıyor çünkü ve verimli yerleştiremiyorum. (Verimli mi? Bavuldan et, süt ,yumurtamı alcan Pinky?) Siz hiç küçük taşları büyük taşları kavanoza yerleştirme mantığını duymuş muydunuz? Nerden bulduysam işte ben, küçücükken okudum bunu ve yerleştirme felsefem bu oluverdi. Olayın daha çok fiziki yönü beni ilgilendiren kısmı :D Böyle bir takıntım daha var benim.

Birde yolculuktan döndükten sonrası var, o konuda daha önce yakındığımı hatırlıyorum :)

Bitti sayılır herşeyler. Oldukça az eşya götürmeye gayret ettim. Valize girerken aradan seçip çıkardıklarım bile oldu :)

Sonra bebişe örüp götüreceklerimiz geldi elime. Pembiş pembiş olduğundan buraya resimlerini koyayım dedim. Hem belki örmek isteyenlere de fikir olur ;)


Annem ördü bu patikleri ama bende öğrendim. Çok zevkli patik örmek :)


Battaniyenin çoğunu ben ördüm. 120*120 cm oldu. Başlarda pek azimliydim. Büyük olsun diye bütün şişi ilmekle tıka basa doldurunca sonlara doğru bana sıkıntı geldi. Ve annem ördü bitirdi :)



İşte böyle kuzular ben kaçar :) Yarın gün doğar doğmaz yollardayız. Benim bir dizüstüm bile olmadığından yayınımıza kısa bir ara veriyoruz.

Yeniden görünceye kadar kendinize çok iyi bakın. Esen kalın, pembe kalın, mutlu kalın. Benim dükkan da size emanet. Kutucuğumun tükkanın kapısının önünde tavla oynanıyormuş. Bende isterim ;D

Dükkan sahibinin notu: Ankara'ya gittim, gelicem...

12 yorum:

  1. geldik sekerim, guveni 13-2 yeneyim, soguk su icereyim, sen gelirsin zaten :))

    YanıtlaSil
  2. bi de sen orgu mu oruyorsuuuun, kucukken dediler bana bu kiz bisey oremez boynum bukuk kaldi, babannem de ogretmedi ki, bi el versen, ben de becersem, hi??

    YanıtlaSil
  3. ayyh noluyoruz gezentilerrr :D iyi yolculuklar bebeeek

    YanıtlaSil
  4. --> önünde saygıyla eğiliyorum Görkemciim. ben hiç beceremem tavlayı. saya saya, düşüne düşüne oynarım, adamı çileden çıkarırım :D

    örersin sende Görkemcanım bükme boynunu, çok kolay. ben öğretirim sana :) el deveririm :)

    --> Tişikkürler Damlocanım. üşüyüp, donmadan gelicem :D

    YanıtlaSil
  5. Annenin ellerine sağlık ne güzel örmüş onları düzgün düzgün kendisine sevgilerimi yolluyorum iletirsen :)
    Sen de öğrenmişsin ne güzel ona bakarak.Güzel yolculuklar dilerim pinky'cim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. gez gez meleğin de resmini ekle ama cicileri giysin tay tay yürüsün

    YanıtlaSil
  7. Yolcu edemedim seni Pinkyim:(

    Güle güle git biz buradayız;)

    YanıtlaSil
  8. :))
    ii yolculuklar şekerim..
    bende yolculuk severim ama o hazırlıklar olmasa!!

    YanıtlaSil
  9. Pinky'cim, ben geldim, ikimizin tükkanı da bekliyorum merak etme:)
    Sen de çok özletmeden kendini gel lütfen;)

    YanıtlaSil
  10. Pinky'cim, hadi gel artık ya çok özledik seni:(

    YanıtlaSil
  11. ben geldiiim :) koşa koşa geldim. özledim hepinizi çook. sarıldım sıkı sıkı hepinize

    --> yoladım sevgilerini anneme düşünenbalıkcım, teşekkür ederim ;)

    --> gezdim geldim Edicim. çok şeker bizim melek. ama fotoğrafını çekemedim kii kıpır kıpır kayıyor fotoları :D

    --> olsun Kelebek Yıldızım, karşılama yaparsın sende :D

    --> ah bide valizleri boşaltmalar olmasa Seyhancım. kullanmadığım şeyler bile oldu, kıyafetlerimde benimle gezdi geldi :))

    --> bende çoook özledim Kutucuum. Çok uzun oldu bu :)

    --> Yettim Damlocanım :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)