7 Aralık 2009 Pazartesi

hummalı çalışma...

Dünden beri böyle heryerlerim ağrıyor. Anneciim dün hastaydı, başı dönüyordu fıldır fıldır evin annesi ben oldum bu panik halimle. İlk başlarda elim ayağıma bir hayli dolandı çünkü sevdiğim biri hasta olunca panikli bir psikopat oluyorum. Neyse kendimi çok kasmışım sanırım evin işine, yolculuk hazırlıklarına (Kızılcahamam Kaplıca Sağlık Turizmi :p ), anneme her dakika 'iyi misin anne? ' diye sormalara, bir baktım çenem bile ağrıyor. Kasıldım yani. En sonunda uyuyakaldım, yatağıma zor attım kendimi.

Bugün annem iyi neyseki. Dönmeler durmuş, yatmak istemiyor başı uyuşmasın diye, iyi olduğunu iddia ediyor. Ve hummalı bir temizlik yapıyoruz. Yarından sonra sabahın köründe yollardayız çünkü. Daha valizi yerleştirmeye bile geçemedim. Henüz ince hırkalarla gezdiğimizden kazakları çıkarmamıştım ve yer yer yıkanması gereken kıyafetlerim mevcut. Daha onları yıkama aşamasındayız.

Ayy durun kargo geldi :))

Detaylar asssonra...

7 yorum:

  1. geçmiş olsun Pinky'cim, ben de öyleyim biliyor musun, sinirleniyorum bi de annem hasta oldu diye :) Allah onlara sağlık versin..

    YanıtlaSil
  2. bende çok sinirleniyorum yaa :) çok garip..

    amin. Allah bütün annelere sağlık versin Sedacım.

    YanıtlaSil
  3. Pinky'cim, annen iyi mi peki şimdi?
    Bavul toplayan toplayana bakıyorum da;)

    YanıtlaSil
  4. --> İyi maşallah Kutucum bugün bişeyi kalmadı çok şükür.

    sen nasıl oldun, dizin geçtimi?

    YanıtlaSil
  5. İyiyim iyiyim Pinky'cim, yeni yere kapaklanmalara hazırım :D

    YanıtlaSil
  6. Pinky annen nasıl oldu canım iyi mi?

    N zaman yolculuk?

    YanıtlaSil
  7. --> aman allah korusun Kutucum :) geçsin gitsin, bidaha olmasın.

    --> İyi Yıldızcım turp gibi oldu maşşallah :) yarın sabah çıkıyoruz yola.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)