6 Aralık 2009 Pazar

mağazalarda hep yeni yıl hazırlığı olsa...

Nasıl seviyorum aralık ayını. Yılbaşı yaklaşınca mağazalarda yerini alan renk topları, süsleri, mumları çok seviyorum. Kocaman bir koli yeni yıl aksesuarı dolu ama gözüm hala yeni başkalarında. Seviyorum böyle gidince :)

Koçtaş çok güzel şeyler getirmiş bu sene. Şahaneler. Hele bir dantel kuş var ki bayıldım bayıldım... Bildiğin kolalanmış dantel. Dikiş filan yok, silikonla yapıştırılmış. Aynısının kalp ve yıldız şeklinde olanları da var.





Çoraplar ve geyikler en dayanamadıklarım.



Bu toplar çok şeker.

Bu minik çoraplara bayıldım.

Bu peri kızı ise ağacın üstü için.


Devamı için şuraya bakabilirsiniz.

Ben annem tarafından frenlendim, hiçbirinden alamadım. İhtiyacımız yok, dediğim gibi çok fazla aksesuar var. Ama şunlardan aldım Migrostan. Böyle mandallarımız yoktu mesela :)



Ne güzel birşey bu yeni yıla girme coşkusu :)

9 yorum:

  1. çok cicilermiş koçtaşa gitmek lazım:D

    YanıtlaSil
  2. İnsanın hepsinde gözü kalıyor bunların Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  3. yaaaa, bak şimdi! bugün koçtaş'a gidecekken, fikir değiştirip praktiker'e gittik. Tüh yani...
    melekler de vardır şimdi orada bi sürü

    YanıtlaSil
  4. Pinky etiketi bir okudum yarıldım burada:)Canımsın yaaa:))

    Hakikaten ben de gördüm Koçtaşta annem tarafından engellendim:))Anneler haklı ama değil mi,gördüğüm en güzel yılbaşı süslerinden diyebilirim..

    YanıtlaSil
  5. Ben de seviyorum yılbaşı süslerini Prenses Pinky... Hediye almayı vermeyi de çok seviyorum, ne olacak bu halim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım bayıldım bayıldıımmmmmm :)
    İyi ki resimleri koymuşsun,süper paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. --> Git mutlaka Mercancım, gözlerin dönecek :))

    --> Hemde ne biçim gözüm kaldı Kutucum :D

    --> Melek pek göremedim Denizcim ama Tchibo'ya melekler gelecek sanırım ;)

    --> çıldırıyorum vallahi Yıldızcım :) en sevdiğim etiketim bide bu :) Anneler haklı, alsak hepsini alırız :)

    --> İnsan şunları görürde sevmez mi hiç Tibetin şeker anneciği. hediye alıp vermek gibisi varmı, nasıl mutlu oluyor insan :)

    --> bende iyiki koymuşum dedim bak şimdi düşünenbalıkım :))

    YanıtlaSil
  8. bencede çok keyifli çok eğlenceli, her taraf cıvıl cıvıl, coşkulu bayılıyorum:)
    ama bazı insanlar bunu bile sindirmiyor kendilerine etrafa doğru mesaj vermek gibi saçma kaygılarıyla inançlarına ters düşeceklerini sanıyorlar
    herşeyi birbirine karıştırıyo bu millet sinir oluyorum bazen

    YanıtlaSil
  9. bende onlara sinir oluyorum Meltemcim, arada rastlıyorum dediğin gibilerine. Halbuki ne şirin şeyler bunlar :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)