31 Aralık 2009 Perşembe

mutlu bir yıl için; 10,9,8,7,6,5....

Herşey hazır ve nazır gibi. Biz toplaştık yeni yıla girmek için sabırsızlanıyoruz..



Kardan adam ve Noel babalarım şarkılarını söylemeye başladılar bile.. cıngıl beels cıngıl beelss...




Kapımızın kozalaklı ve kokinalı süsü asıldı.



Kardan adamlara sırıtıldı. Yanarkende böyle sırıtabilecek misiniz acaba? :D


Ağacımız hazırlandı, süslendi, püslendi, ışıklandırıldı.



Kardan adamlı küpeler kulaktaki yerini aldı.


Pek bir geyik olundu yine... Yeni yıl muhabbetle ve neşeyle geçsin diye...


Yeni yıl kazağı giyildi. Bu sene biraz bol geldiği için şükredildi, mutluluk dansı yapıldı :)


Zorluk derecesi yüksek akrobatik hareketler yapılaraktan, saat tam 12'de giyilecek çoraplar fotoğraflandı.


Toroslara kar yağdırıldı. Noel baba kayağa gönderildi :)



Ay dedeli, yıldızlı ve kalpli tuzlu kurabiyeler sevgiyle yoğuruldu ve pişirildi.



Poinsettia yani Atatürk çiçeğimiz de hazır. Yapraklarını kızartmış bekliyor yeni yılı.


Yurtta barış, dünyada barış oldumuydu da değmeyin keyfime :)


Bütüün dileklerinizi gerçekleştirsin diye bir avuç melek gönderiyorum size...


Yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun blogcanlarım benim.

Pamuk şeker tadında, pespembe bir yıl dilerim :)

Sağlıkla, sevgiyle, mutlulukla...

16 yorum:

  1. cooook guzel bi yil olsun Pinkycim, sevdiklerinle, dolu dolu yasayacagin, yasadikca keyiflenecegin bi yil olsun, seni seviyorum canim :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim sana da güzeller yıllar!

    YanıtlaSil
  3. güzel hazırlıklar..:) sevdiklerinle birlikte dileklerinin gerçekleşeceği mutlu bir yıl dilerim ;)

    YanıtlaSil
  4. Şeker Pembem, yeni yılda hep pembe pembe olsun etrafın ve pembeyle uyumlu renklerle dolsun... Sevdiklerin hep yanında olsun, sağlık, bolluk, bereket sarsın dört bir yanını...
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. Pembecik,küpe,kazak,noel babalar,kardan adamlar,hepsi harika,dileklerin birbirinden şeker.Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  6. pembeee kızın orasını burasını mıncırırken yeni yılını kutluyorr veeee o küpelerden istiyorum mümkünsee:):):)

    YanıtlaSil
  7. --> bende seni seviyorum Görkemciim pıtırcığım :))

    --> Mutluluk dolu günler Haydins :)

    --> pudra pembesi gibi romantik ve güzel yıllar Merveciim :)

    --> Neşe ve güzellikler dolu bir yılın olsun Cecilia :)

    --> Ne güzel dilekler :) seninde etrafın güzelliklerle sarılsın, Tibet boynuna dolansın Tibetin anneciği :)

    --> Şeker Civciklerinle beraber nice mutlu, sağlıklı yıllar İkiz Bebekcim :)

    --> Mutlu Yıllar Pofişciim :) ayy burda Claires olsa hemen alırdım sana küpelerden ama Ankara'dan aldım bende :)

    YanıtlaSil
  8. Pinkycim ne güzel hazırlıklar ne güzel fotolar,merakla bekliyordum;))

    Pembe dünyanda gülücükler eksilmesin,neşen huzurun bol kepçe olsun,yeni yılın kutlu olsun pembe pamuk şekerim!

    YanıtlaSil
  9. Pinky'lerin en prensesi, her zaman olduğu gibi yine içtenlikle gülümsettin bizi. 2010'da da en pembe halinle hep yanımızda ol:)
    Mutlu yıllar;)

    YanıtlaSil
  10. heeeee damammmm ben buluyiim barim ozmat:)

    YanıtlaSil
  11. --> senin hazırlıkların sofranda çok güzel olmuştur eminim Klebeğim :)Teşekkür ederim :) Dileklerin gerçek olsun, yılına neşe dolsun Yıldızcım :)

    --> Gülümsettiysem ne mutlu bana Kutucuğum :) Gülücüklerin çok, mutluluğun bol olsun canım:)

    --> bul Pofişciim. daha neler de vardı da ben bunu aldım sadece :)

    YanıtlaSil
  12. pinky'ci cum cem :D
    sana da mutluuu yıllar, resimlere bayıldııımm :)

    YanıtlaSil
  13. :D Mutlu mutlu yıllar Balıkcım :)

    YanıtlaSil
  14. yeni yıla ben girdim de sen :)
    konsepte uygun davranılmış :))
    mutlu yıllar şekerim ;)

    YanıtlaSil
  15. :) Mutlu Yıllar Seyhancım. Güzel bir yıl olsun :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)