30 Aralık 2009 Çarşamba

ortada kuş var yandan geç...

Bugün elektronik bir maket gezerken, cam basküllerin renklilerinin çıktığını farkettim ve aa ne güzelmiş dediğim anda bir aydınlanma yaşadım :p

Benim baskülüm neden renksizdi acabaa? Neden üstünde bir renk, bir desen yoktuki? Sabahları üstüne çıktığım tartıdan bir kuş bana cik cik ötse fena olmaz mıydı?

Eve gelince topladım baskülü, cam boyasını, kuş şablonunu, başladım boyamaya.



Sevine sevine, kuşumu seve seve boyadım hemencecik. Acemice birşey oldu ama ben memnunum kuşumdan. Bülbül gibi maşallah :)



İçine konuşma bulutu yapıp, 'bugün yine çok hafifsin bebeğim' yazmak isterdim ama yer sıkıntısı vardı. Sadece hafifsin bile yazamadım. Tersten yazacağım için çok zorlamadım kendimi :) Kuşum cik desin yeter. Anlarım ben onun ne demek istediğini :)

8 yorum:

  1. harika olmus valla Pinkcim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. hi hii :-)
    Çok güzel olmuş bence! =)

    YanıtlaSil
  3. yeriimm bennnnnnn o guuuşuuu cikiiiiiiiiii yerimmmmmmmmmmmmmmmm hammm yaparımmm:):)sonra tartılırım:):)

    YanıtlaSil
  4. --> tartıma renk kattım en pembesinden Görkemciim :)

    --> beğenilince bende daha çok sevdim Nihancım :)

    --> :) Şeker Pofiş :) kuş ta seni yermiş, öyle dedi :)

    YanıtlaSil
  5. Pinky'cim, sen gerçekten inanılmazsın:)))

    YanıtlaSil
  6. hihihi :) birde hafifsin yazabilseydim Kutucum daha çok sevebilirdim :)

    YanıtlaSil
  7. Pinky süper olmuş pembe şekerim,eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. tişikkür ederim Yıldızcım. Böyle yapınca daha sevimli oldu kilom :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)