25 Aralık 2009 Cuma

Pandora'nın kutusu açıldı haanııım...



Dün kardeşimle aniden Avatar'ı izlemeye kadar verdik. 3D seansı kaçırmamak için koşturduk, yetiştik. Gözlüklerimizi taktık, gözlerimizin ağrımasına, şaşı'rmasına inat filmmin boyutuna girdik :) Tam bir görsel şölendi.

Çok etkileyici bir filmdi. 500 milyon dolara değmiş yani. James Cameron döktürmüş.

Filmden çıkınca durup durup 'çok güzeldi, çok güzeldi' dedim durdum. Aslında konu biraz tanıdık ama bu daha bir güzeldi. Genel olarak kapitalizme göndermeler vardı. Bir sinema sitesinde kızların jeep merakına bile bir gönderme yapıldığı yorumunu okudum, çok güldüm :) Esas kızın yüzü Jake Toruk Maktu'dan indiğinde değişiyormuş. Evet değişiyor ama şimdi anlatmayayım ben filmi :) Sonuçta yok öyle birşey.



Şiddetle tavsiye ederim, özellikle 3D'yi. Gözleriniz bayram etsin. O güzel renkli, ışıklı ormanda olmak isteyeceksiniz.

Uzun zamandır böyle güzel bilim kurgu seyretmemiştim...

Filmin etkisi altında kalmış blog sahibinin notu: Şu fotoğraftaki yüzen dağlar gerçek olsa kafayı yerdim herhalde.

**Fotoğraflar şuradan alınmıştır.

12 yorum:

  1. Bir aksilik olmazsa biz de Yıldızımla gidiyoruz bu Pazar şeker pembem :)))

    YanıtlaSil
  2. Pinky ben de izledim bi kaç gün önce bu filmi... rüya gibiydi. burnumda gözlükten iz çıktı, totom yamuldu oturmaktan :) ama her şeye rağmen mükemmel bir filmdi. uzun zamandır böylesine güzel bir film izlememiştim...

    YanıtlaSil
  3. Pinkycan meraktayım izlememize az kaldı..

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim, ben de bayıldım, gerçi gözlüklerin burnumdaki izi 3 saat geçmedi ama olsun:)

    YanıtlaSil
  5. --> gidin gidin mutlaka Tibetin şeker anneciği. çok seveceksiniz :)

    --> benimde iz çıktı vallahi burnumda Merbecim, yarım saat ovaladım geçsin diye. totomda yamuldu sahiden :) döne döne izledim. yattığım yeri beğendim gece :D

    --> çok az kalmız Yıldızcııım :) meraklan meraklan :)

    --> hihi :) ben bi ara burnumu yokladım ilk 1.saat filandı, burnumda bir yarık oluşmuştu resmen Kutucum :D neyse değdi 3 saat oturmaya :D

    YanıtlaSil
  6. Bu filmi internetten izleme şansı var mıdır acaba..

    YanıtlaSil
  7. daha internette yoktur sanırım Profösör. hem bence dev ekranda seyretmek daha güzel.

    YanıtlaSil
  8. yaa herkes aynı şeyi söylüyor bilim kurgu sevmememe rağmen gideceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. görsellikler filan şahaneydi. kesinlikle git kaçırma Seyhancım :)

    YanıtlaSil
  10. Bende 3D gösterimine gittim gerçekten çok çok güzeldi herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  11. 3D filmin hakkını veriyor. Teşekkürler yorumun için Merve :)

    YanıtlaSil
  12. ben de ben de gitcem! belki yarin.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)