20 Aralık 2009 Pazar

Pinky'den mektup var...



Sevgili Blogcanlarım;

Ben geldiiiimm :)

İnsanoğlu kuş misali, hop orda hop burda.

Çok ara verdim farkettim. Ayağımın tozuyla yazıyorum demeyi isterdim ama temizledim ben onuda her şeyi temizlediğimiz gibi :D Delilleri yok ettik. Bikinileri kaldırdık. Artık yaza kadar yüzemem herhalde. Ama bir yüzdüm pir yüzdüm blog. Ben diyim 1km sen de 2km :P Ne desem yalan olur, ölçmedim. Ne kadar çok yüzdüğümü gerindiğim zaman midemde oluşan ağrıdan anlıyorum. Geçer herhalde sabırla bekliyorum, omuzlarım geçti mesela.

Sadece yüzmedim, kaplıcaya da girdim hayatımda ilk defa. Bilmiyorum bir faydası oldu mu, olmadı mı. Kaplıca da hep ileri yaşta teyzeler vardı. Onlar iyi olduklarını iddia ediyorlar ya biz de şifa niyetine dedik, girdik işte :) Ama ben yine yüzme havuzuna kaçtım küçük çocuklar gibi.

Sadece suda yüzmedim, derimi de yüzdüm :D Hamam ortamını çok seven biri olaraktan biraz hayal kırıklığına uğradım tabi hamamın boyutları karşısında. Mekan Kızılcahamam'da ama tesisin en küçük yeri hamamdı. Bronzluktan eser kalmadı.

Bu arada tüm isteklerime rağmen kar göremedim. Her gece yatarken içimden kar yağsın diye dua ettim, sabah pencereye burnumu sevinçle dayamak istedim ama hep yağmur yağdı kar yağmadı :( Ama kurusun diye balkona koyduğum ıslak pantolonum buz tuttu :) Amaan o burada da oluyor zaman zaman. Bana lapa lapa kar lazımdı ama nerdee. Umudum var belki buraya yağar. Yağar mı yağar. Her 10 senede bir kere yağıyor azıcık :)

Tam ayrılacakken Kızılcahamam'dan şu ağacı görmek istedik. Çok üzücüydü. 6 bin 350 şehidin künyesi ile hazırlanan Şehit Ağacı bu;



Kamp bitti, ben sevdiceğimin yanına gittim. Hasret giderdim. Güldüm, eğlendim, gözlerimde güldü :) Çok güzel zamanlar geçirdik avm gezmeksizin. Avm de gezdim ama annemle gezdim, sevgilimi olabildiğince uzak tuttum dükkanlardan :) Çok daha iyi oldu. Sonra O'nunla Kızılay'da koştura koştura, hoplaya zıplaya gezdik, gördük, eğlendik. Eski 45'likler dinledik, ti lay lay liii ile oynayanları seyrettik, yerimizde oynadık, bir yandan da bloguma girdik, sizleri de azıcık ziyaret ettik. Sonra fark ettim benim blog minicik İpod ekranından daha bi şirin duruyormuş :D Öyle bakınca evimde gibi hissettim kendimi. Çok benimsemişim burayı. Çok özlemişim sizleri blogcanlarım benim.



İşte her veda acıtıyor. Ama özlem de güzel şeydir herhalde. Biraz Pollyanna olalım bari :)



Sevgilerimle

Pinky :)

14 yorum:

  1. iyi ki geldin, hosgeldin, sonunda geldin pinkycim :) cok ozlemistik valla :)

    ne de guzel enerji dolmussun, bize de yansir bol bol artik :)

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılan tatil çok güzel geçmiş.Kaplıca işe yaramıştır.Ohh ne güzel yüzdün bu mevsimde bile;))Derini de yüzdün kalmadı di mi bronzluktan eser?Kar istiyorsan bebeğim buraya gel.Haberlerde KAR ALARMI,KAR ALARMI,KAR ALARMI diyip duruyor.Cuma gecesi de şöyle bir yağdı geçti bizim taraflara.

    Sevgili ile özlem de giderilmiş.Ohh daha ne olsun!

    Biz de seni özledik,artık sen gelmesen biz gelip alacaktık seni,gözümüz yollarda kaldı.Pinky pinky diye diye....

    YanıtlaSil
  3. Şeker pembem, iyi ki geldin, hoşgeldin... :)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin pinkycan :) ne de güzel vakit geçirmişsin öyle... ama artık uzuuun bir süre yüzmek fiilini yasaklıyorum sana. canım kalıyor benim hep... :))

    YanıtlaSil
  5. Hoşbulduuukk :)

    --> nihayet gelebildim Görkemciim :) çok alışmıştım, ayrılmak zor oldu. enerjilerimi yüklendim, dağıtıcam :)

    --> hehe beni gelip siz alsaydınız yaa. keşke az daha kalsaydım :D vallahi bu mevsimde ilk defa yüzdüm, güzel bir duyguymuş Yıldızcım. Kaplıca suyu da güzeldi, annem bakıp bakıp iyi geldi cildimize diyor :D

    Burada varsa yoksa fırtına yaa.kar istiyorum ben. ben geldim ya Ankara'ya kar yağarsa çok bozulurum :)

    --> Şeker Tibet'in Şeker Anneciği. barda internete girdim dedim ya sevgilime ilk önce Tibet'i gösterdim, beraber sevdik lüle saçlarını :)

    --> ah canım Merbecim kalmasın canın, soğuktu su soğuk :) boşver :D unut, yüzmedim ben :)

    YanıtlaSil
  6. Bloğunun zemini şeker pembesi olsa iyi olurdu derim ben. Pamuk şeker gibi..

    YanıtlaSil
  7. Anneciiim pink candy floss gelmiiiiş ;)

    YanıtlaSil
  8. guzuuucuum hoşgeldin...o kadar geldin keşke tanışma fırsatımız olsaydı....

    YanıtlaSil
  9. Hoşgeldin Pinky'lerin en prensesi, bir daha arayı bu kadar açmayalım, zira çok özlüyoruz seni:))

    YanıtlaSil
  10. --> bende öyle istiyordum Profösör ama sonra bu tema çok hoşuma gitti. hem pembe resimler koyunca böyle daha güzel görünüyor gözüme.

    --> koştum geldim düşünenbalık :)

    --> hoşbulduk Pofişciim. Keşke olsaydı ama Ankara'da 3 gün durabildim. zaman nasıl geçti anlayamadım :(

    --> Açmayalım arayı Kutucum. Zira benimde burnumun ucunda tüttünüz :)

    YanıtlaSil
  11. Pollyanna olmadan hayat geçmez balım, ne güzel gezmişiz ağaca bittim bu arada şimdiden nice senelere şeker

    YanıtlaSil
  12. kar yağarsa gel burayaaaa :(

    YanıtlaSil
  13. --> Sanada güzel, süper, mutlu seneler Edicim. İyi eğlenceler, iyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  14. --> Tamam pembe kar yağdığı zaman gelicem Damlocanım :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)