28 Aralık 2009 Pazartesi

su gelir güldüüüür güldür...

Bazı anlarda aklıma bazı şarkılar geliveriyor.

Yağmur yağarken su gelir güldür güldürü söyleyiveriyorum. Bugün hiç durmadan, şakır şakır yağdı. Oooh! Su gelir güldür güldür gelde yar beni güldüür...

Metro beklerken tren gelir hoş geliri mırıldanıyorum usulca :) Hatta hafiften dalga yaparak dans bile ediyorum puanlı şemsiyemle müzikal havasında :) Puanlı şemsiye işte. Sokaklarda satılıyor ya 5 liraya, ondan. Ankara'dan aldım. Böyle uzun baston gibi. Pek sevdim.



Bugün ana haberleri izliyorduk. Yılbaşı büyük ikramiyesinin, yani paracıkların yanından canlı yayın yapıyordu muhabir abi. Ben bütün dünya buna inansa'yı söylüyordum içimden. Çekirdeğimi çitlerken televizyona bakıcam diye üstümü başımı çekirdek kabuğu yaptım ama olsun paracıkları gördüm. Muhabir abi bu paraya şu kadar ev, bu kadar villa, şu kadar yalı alınır hesabını yapıyordu heyecandan konuşamayarak. Çok sevimliydi bu hali, Uğur Dündar'ı güldürdü. Neyse işte tam o hesap anında;

mamişka: Hııııı

Pinky: Ay noldu noldu. (Hayallere daldım ya dediğini kaçırdım sandım, meğer içinden konuşuyormuş, dışına taşmış.)

mamişka: İkramiye çıkınca villa alıp kaçacaktık ya bu komşulardan :) Boşver villayı yalı alıyoruz :D

Pinky: S. Hanımı arayayım mı? Biletini alsın, hazır olsun. Ayın birinde gider paraları getirir Milli Piyango idaresinden :D

Biletler baş köşede üstünde yazan numaların okunmasını bekliyor. Az kaldı :)




**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

11 yorum:

  1. numaraları alayım. Belki yılbaşından sonra akraba olduğumuzu falan keşfederim:-P

    YanıtlaSil
  2. Şeker Pembem istatistiklere göre İstanbul en şanslı ilmiş şekerim. Bu sene adres belli, ben size villa alırım en pembesinden hem de :DDDDD

    YanıtlaSil
  3. Pİyangodan para çıkarsa beni haberdar edersin di mi pink floss :))

    YanıtlaSil
  4. benimkiler de bekliyor yılbaşı gecesini pinkycim... bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
  5. --> şans hepimizle beraber olsun İkiz Bebekcim :)

    --> çıkarsa hepiniz akrabam olacaksınız Denizcim. Hepinizi görücem :)

    --> Bende bu sene şansımı arttırmak için Ankara'dan aldım. Hatta yan bayiide Nimet abla satıyordu ama ben Ankara aldım :) Neyse artık Tibetin anneciği ben pembe villaya da razıyım :D)

    --> Kapınıza hediyeler gelmeye başlarsa anlarsın zaten Düşünen Balıkcım :)

    --> Hayırlısı bakalım Merbecim. Hepimize çıkar inşallah :D

    YanıtlaSil
  6. çıkarsa yolla beni başka kıtaya

    YanıtlaSil
  7. Pinky'cim umarım gönlüne göre olur da şu gürültücü komşulardan kurtulursunuz bir an önce:)

    YanıtlaSil
  8. --> beraber Mu kıtasına yerleşelim Damlocanım :)

    --> amiiin Kutucum :) ağzından bal damlıyor :)

    YanıtlaSil
  9. ay ben de izledim o adami, bizim bilette cevrecede hazir bekliyor okunacagi gunu. (gulemiyorum ki)

    YanıtlaSil
  10. okunacak okunacak hepimizin biletine birşeyler :) gül ama sen.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)