7 Aralık 2009 Pazartesi

tavşan kaç para para pom...

La Senza'yı daha çok seviyorum aslında, daha çok pembe ürünü var :) ama Oysho'da güzel. Bazen Oysho'ya sadece aksesuarlara bakmak için giriyorum. Yada annemi öyle kandırıyorum. Sokağa pijamayla çıkıcam yakında ama hala gözüm pijamalarda :)

Ama yani Pinky şu soldaki alta bakınca giymek istiyor yahu :) Tam olarak pembe değil ama çook güzel, pastel pastel...



Giymiş kadar oldum :)

Neyse ne diyordum. Artık Oysho'ya aksesuarlara bakmak için giriyorum. Son girişimde şunu aldım;



Tavşi çok hoşuma gitti. Kendimi harikalar diyarındaki Alice gibi hissettim :) Kasada herşey güzeldi, eve geldim bir baktım ki taşının biri düşmüş. Geride götürmedim. Nasılsa satılıyor o taşlardan. Alıp yapıştırmak gerek.

Pembesi de güzel olurdu aslında :)

Şimdi pembe diyince aklıma pembe ürün yok diye bir sezon Mango'ya girmeyişim geldi. Ondan önceki sezon montuma varıncaya kadar pembe bir sürü şey almanın verdiği pembelikle! kızmıştım Mango'ya :D Neyseki artık pembeden başka renklerde giyiyorum. Ama evde pembeyim :)) Pembelerim canım benim...

13 yorum:

  1. heyyyy sağdaki göründüğü kadar güsel değil hııh

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde tak kolyeni Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  3. Tavşanlı kolyen çok güzel canım.

    Ben de La senzayı çok severim,ama Oysho da çok güzel.

    Pembe yok diye Mangoya girmemene çok güldüm şekercik seni ;)

    YanıtlaSil
  4. ben de istiyoooooooruuuuum:(

    YanıtlaSil
  5. :):):)sapık kızzz senii....bende bayılırım la senza yaa canım benimmm canım benim...bu ay ki çeyiz listemi la senza ile doldurdum zati:)birazcık tuzlu gibi ama olsun artık napiicezzz:D oysho dan isee çok güzel bi takım almıştım işte o tam tavşan kız yapıo beni:D:D:D:Dpembe kızzz çok sevcem senüüü muahhh:)

    YanıtlaSil
  6. --> benim gözüm soldakinde zaten bebeem :D

    --> tişikkür ederim Kutucum :)

    --> dimi Alice'in tavşanı bu Edicim :)

    --> Oysho'da daha çok tema var, çeşit var Yıldızcım. La Senza'da da daha çok pembe var işte :D

    --> hepsi senin olsun inşallah Meltemcim :))

    --> sapık mıı? :) evet pembe sapığıyım Pofişcim :)) Seni gidi tavşan kız senii :D

    --> güzel güzel, çok iç açıcı şeyler bunlar düşünenbalıkcım :)

    YanıtlaSil
  7. mağaza pembe satmıyor diye girmeyen bir sen varsındır herhalde! alem prenses seni :P

    YanıtlaSil
  8. türümün tek örneğiyim Tibetin anneciği ;)

    YanıtlaSil
  9. :):)yanlış anlama ben biraz böle ilginç severim yaa:):):)ne diicemi sapıtıyorum!(bak yine) bişeyi severken :)boşu boşuna demiorum damarlarım da elmyralık var ama dur bakalım:):)

    YanıtlaSil
  10. adımın hakkını veriyorum diyorsun yani ;)

    YanıtlaSil
  11. --> yanlış anlamam Pofişcim :) Sen gerçek bir Elmyra'sın :))

    --> pembe diyince çevremdekilerin aklına gelen isim benim Seyhancım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)