25 Ocak 2010 Pazartesi

aaa, uzun zamandır görmüyordum sizi...



iyi ki daha fazla kilo vermemişim. Yoksa maazallah uçardım yani :)) Öyle uçurucu bir fırtına var. Panjurlarımız ıslık çalıyor. İki gündür buz gibi esiyor. 9 dereceymiş doğruysa(yalaaan) ama daha soğuk bence. Bir ekmek almaya indim parmaklarım buz tutacaktı. Dağlar resimdeki gibiydi. Aslında bu manzara bize bayağı uzak ama soğuğu oldukça net.



Sabah 11'den beri 'Alo, evdeyseniz size uğrayacağız' diyen 2 ayrı başka şehirdeki akrabalarımız ve bizim buralarda işi olan bir arkadaşı art arda ağırladık. Bi mısırdaki dedem gelmedi. Biri çıkarken diğeri girdi hep. Misafir ağırlama günümüz daha yeni son buldu. Bu kadar uzak ihtimaller ilk defa aynı günde buluştu. Ama iyi ki haber vermemişler. Ağırlamak birşey değilde zamanlama konusunda afallayabilirdik. Ama herşey ayarlanmış zaten kendiliğinden :)

Bu hafta neyi ne zaman yapsak acaba telaşındayız ailecek. Kendi haftalık işleyişimize kuzenimin nişanı eklendi ve telaş başladı. Kuzenim aynı gün içinde hem istenecek, hem nişanlanacak. Karşı taraf sabah gelip, akşam dönecek. Allahtan artık ulaşım jet hızıyla. Birde ışınlanabilsek :) Işınlanmak şart. Çünkü bu işlerde bir sürü detay var ve hepsi aynı anda olmuyor. Hop orda, hop burada olsak. Herşey bir günde hazırlansa. Geçen haftadan beri beynen hazırlandık. Bu hafta fiziksel güç gerektiren detaylara geçiyoruz. Bu arada beni aldı mı bir kıyafet telaşı. İndirim var diye gezdiğim ama elbise bakmadığım bütüün mağazaları tekrar gezdim. Buldum bir elbise.

Şimdi dinlenmem lazım. Lakin beynim feci karışıyor sonra. Dün gece kısa çaplı bir panik atak yaşadım. Uzun zamandır olmuyordu. Böyle hayalimdeki herşey şişmanlaştı bir anda. Tombul tombul, top gibi oldu herşey. Nefes alamadım. Kalbim sıkıştı. Kalktım ışıklı bir odaya geçtim rahatladım, sonra dönüp uyudum. Çok konuşulan günlerde böyle oluyorum ben yaa :( Karanlığında çok büyük etkisi var. Amaan geçti gitti.

Ayyy zil çaldııı :( ühüü...

Tüpçüymüş ve yanlış zile basmış. Yoksa dedim çat kapı bi başkası mı? Bu günlük yeter sanırsam.

9 yorum:

  1. Misafir günü,sohbet koşturmaca günü ama yorgunluk günü,şimdi dinlenme vakti;)

    Geleniniz gideniniz eksik olmasın;))

    Ama stres yapma pembe şekerim,karanlıkta uyuma;)))

    YanıtlaSil
  2. Sen zayıf ve güzel bir Şeker Pembe'sinnnn. Rahatlaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. --> amin eksik olmasın Kelebeğim :)

    geçen seneye kadar dimmer'di ışık düğmem. en sona kısar uyurdum. alıştırayım artık kendimi, kaç yaşına geldim dedim, çıkarttırdım. iyi yapmadım sanırsam :)

    --> teşekkür ederiim :) o konuda rahatım da Tibetin güzel anneciği. kabus görüyorum gözüm açıkken galiba. yorgunluktan sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. her şey ayarlanmış demişsin ya çok hoşuma gitti. Biz evrenin işine karışmayınca, her şey daha düzenli belki de;-P

    YanıtlaSil
  5. belkide :) karışıp karıştırmasak herşey kendi çarkında tıkır tıkır dönüyor vallahi Denizcim :))

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin kuzum tatlı yorgunluklar bunlar

    YanıtlaSil
  7. Sağol Edoşum, günü gelince daha tatlı olacak :)

    YanıtlaSil
  8. Pinky'cim çok koşturmaktan yoruldun acaba ondan mı oldu??? Dikkat et kendine.
    Öperim

    YanıtlaSil
  9. çok gezmekten devreleri yaktım Kutucum :) motor yandı :)) bende öperim

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)