8 Ocak 2010 Cuma

baloncuk gibi uçmayı öğrenen sinirler...

Bugün depresif uyandım galiba. Bunda bu saate kadar oturmamında payı büyüktür. Uyku düzeni tabi, bir şeye benzemez. Depresyonda nezle gibidir, bir sabah kalkarsın vardır. Ama sonra geçer. Geçirmeyi bilirsen.

Minik şeylere hala sinirlenebildiğimi fark ettim. Doktor mükemmeliyetçi olduğumu söylemişti. Ondanmış ufak şeylere takıp depresifleşmem. Geçmişti halbuki. Yine geçer. Sesimi hiç çıkarmadım bu sefer mesela. Neye mi sinirlendim? Terziye. Sadece bir tamirattı yapacağı. Dediğimi tam olarak yapamamış. Teyzem terzi olduğundan anlıyorum dikişten. Kolay kolay kumaş, dikiş, kalıp beğenemem. Neyse bir tek ben bakınca görüyorum nasılsa. Hayatta daha büyük sorunlar var. Bunların üzerinde durmayalım. Şimdi uyursam sabaha bu duyguların hepsini unuturum nasılsa. Sabaha hiç kalmayacağını umut ediyorum. Baloncuk gibi uçsuun, gitsin...



Uyuyan biri senlendi;


- Güzel güzel bir şeyler varsa onları koy.

+ Neyi koyayım?

- Güzel güzel bir şeyler varsa onları koy yaa.

+ :D

Kardeşimin sayıklamasıdır bu. Cevapta verir. Sabah bir daha sorarım neymiş güzel güzel koymam gereken şey. Muhtemelen Cem Yılmaz dvdsi filandır. Yada güzel bir film dvdsi. Bir şey izleyerek uyuyakalmak en sevdiği şey. Makinist var nasılsa.

Annemde gelip ikazını yaptıysa yatmak lazım...

Söz dinlemek lazım :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

16 yorum:

  1. :):):)

    bendee çok piss sayıklarım:)
    pembiş kiraz hep korkardı ama:):)

    YanıtlaSil
  2. sabah olduuuuu,baloncuklar uçtu mu;)

    kardeşinin sayıklaması çok şeker ya ben duysam çok gülerim:)))))

    YanıtlaSil
  3. --> :) ne diyorsun acaba merak ettim :) ben korkmadan dinleyebiliyorum Pofiş. soru soruyorum, cevap alıyorum :)

    --> uçtuda gitti maşallah Kelebeğim :) daha neler neler diyorda yazmayınca unutuyorum ben :D

    YanıtlaSil
  4. of bende işini istediğim gibi yapamayanlara sinir olurum bebek ama insanlar böyle ne yazık ki kuzum stres yaptığımızla kalmayalım aynen bak güzel şeyler olsun sadece :)

    YanıtlaSil
  5. pinky'm o baloncuğu patlatırım ben, bozmasın senin keyfini :)

    ben de çok sayıklıyormuşum da haberim yokmuş :) geçen gün aile meclisi toplanmış, kafa buluyorlar benimle, ben daha yeni öğreniyorum :) kimbilir neler diyorum :)

    YanıtlaSil
  6. --> dimi Edicim. Sinir yanımıza kar kalıyor sadece. Olmuş olanı değiştiremiyorsam kendimi değiştireyim bari :)

    --> öğrendi uçmayı baloncuğum Merbecim :) uçtu gitti. gene gelirse patlat sen :)

    Eğlenceli oluyor tabi kafa bulması :) ben hazırlıklı olsam çekicem kardeşimi. tetikte bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. canim ben de ben de bi ara paranoyakliga sarmistim sonra unutur gider oldum, simdilerde ise yaa ben ne giymisim bugun diye bile bakiyoruuum :) unut unut onu pembisim, aslinda yokh oyle bisey :D

    YanıtlaSil
  8. :) senin ne güzel geçmiş Görkemciim. benimde geçmişti ama yeniden başladı. farketmişken frenlemeliyim kendimi. aslında yokh, yokh öle şeyler kuzucum :)

    YanıtlaSil
  9. evet ben de okucam bi gün sevdiğim bilokları seri seri. böyle araya es girmeden :(

    YanıtlaSil
  10. inşallah Damlocanım. hem bizde özlüyoruz seni :(

    YanıtlaSil
  11. Pinky'cim ben seni neşeli bırakmıştım oysa ki:(
    Geçti değil mi sinirin?:)

    YanıtlaSil
  12. geçti Kutucum geçti. Hezarfen gibi uçmayı öğrendi sinir baloncuklarım :))

    YanıtlaSil
  13. aynen kanka aynen ben kendimi törpülemeye başladım 2010 yarasın şerefe bebem :)

    YanıtlaSil
  14. yarasın Ediciim :) törpülemessek bizi törpüleyecek hayat. böyle devam edelim :)

    YanıtlaSil
  15. büyük küçük fark etmez. bir şeye kızılması gerekiyorsa kızmak gerekir. incir çekirdeğini bile doldurmasa bağırıp çağırıp tavrını ortaya koyman gerekir. bugün küçük olaylara kızmayanlar yarın büyük olaylarada kızmazlar. sonra bu kızmamazlık alışkanlık yapar. alışkanlık olunca, bir paket sigara 7.50 tl olunca vay halimize deriz.

    YanıtlaSil
  16. duyarsız değilim ama birkaç sene öncesine kadar herşeyi kafama takıp kızmaktan dakika başı panik ataklarım geliyordu sürüden ayrılan koyun. şimdi sadece benim sağlığımı tehdit edecek minik şeylere duyarsızım çünkü onlar birikince kocaman bir sorun halini alıyor. ve allahtan sigaranın kokusuna bile dayanamıyorum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)