14 Ocak 2010 Perşembe

bir çiçek, bir dostluk...


Çok severim çiçekleri. Hemde her türlüsünü. Böcek yiyeni bile :) Ama bu sefer aldığım çiçeği daha çok sevdim. Şeker kız Yaz ve anneciği Deniz'den bir çiçek, Yıldızım Kelebeğimden bir çiçek geldi bloguma, güneş ışığı doldu sayfama :) Çok teşekkür ediyorum.

Sevgili Pofişciğimden ve Yıldızcığımdan da bir dostluk bildirimi aldım. Çok mutlu oldum :) Dostluk paylaşıldıkça çoğalırmış...

Çiçekleri 12 bloga dağıtmalıymışız. Ben şimdi bu çiçekleri ve bildirimi beni okuyan, takip eden bütün arkadaşlarıma gönderiyorum. En güzel dostluklar, güneş gibi parlak canlı çiçekler sizlerin olsun efem :)

4 yorum:

  1. Canım pembe çiçeğim seni kocaman kucaklarım;))

    YanıtlaSil
  2. bende seni kucaklarım Yıldızım Kelebeğim benim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazıyı okuduğuna göre sende ödüllü oluyorsun Kutucuğum benim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)