29 Ocak 2010 Cuma

brr.. bu yağmur, bu soğuk. geçse keşke...



Bu akşam saçımı boyamıştım ve yıkama zamanı gelmişti. Daha boyayı saçımdan akıtamadan apartmanın elektiriği gitti. Yani şofbende gitti. Taşıma suyuyla değirmen dördürdük. Apartmanca çok yüklenmişiz sanırım ama yağmurunda etkisi olabilir dolaylı yollardan. Çok yüklenmeyelim efendim şu elektrik denen şeye. Vallahi karanlıkta kaldığıma mı yanayım, boyalı kaldığıma mı çözemedim. Rezillik diz boyu. Saçlarımı yanmadan kurtardım ya ona şükrediyorum. Tabi birde üşütüp hasta olmadığıma, henüz! Üşüyorum, öyleyse? Bilemiyorum. Dua ediyorum sağlam kalmak için.

Bizim telaş gittikçe artıyor. Geri sayım çoktan başlamıştı. Yarın 'misafir ol gel bana, börekler açayım sana' şarkısı eşliğinde, baklava börek açacak olan teyzemi seyredeceğim :) Kasabın önündeki kediler gibi seyredeceğim, sonraki günlerde de yiyeceğim inşallah :) En çok bu kısmını sevdim. Tatlı telaşlar bunlar...

Sadece bunlar olsaydı keşke telaşlar ama işte oluyor bir çok çeşit telaşlar. Uykumda bile birşeyler yapıyorum. Bizimkiler karşılıklı görüşmeden organize olamıyorlar tek başlarına. Kararsız element gibiler. Toplanınca oluşuyor birşeyler. Organize işler işte.

Şimdi dinleneyim de enerji toplayayım. Seyretmek için değil sadece canıım. Sarma sararım belki minik minik, parmak parmak. Sonrada bebişler yoldan gelir onları severim :)

13 yorum:

  1. gerçekten iyi kurtarmışsın saçlarını Şeker Pembem. Soğukta yıkanmak cidden sinir bozucu, oldum olası üşümeyi sevmemişimdir, bu yüzden severim baharları ve yazı :)

    YanıtlaSil
  2. canım iyiki kurtarmışsın..bana olsa ne yapardım bilmiyorum hem saç yanar hem de oldukça koyulaşır..
    Hasta olma sakın pinkyim iyi bak kendine!

    YanıtlaSil
  3. renk çok koyu olmadı di mi , fazla bekleyince :)

    YanıtlaSil
  4. Kararsız element gibi,süper Pinkim yaa;))

    Sen çok yaşa:))

    Saç rengi aynı renge devam mı farklı mı?

    Not:Meraklı Yıldız

    YanıtlaSil
  5. Pinky'cim vitamin takviyesi falan yap istersen. Bu arada iyi kurtarmışsın saçlarını.
    Çok yorma kendini, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. --> bende hiç sevmiyorum soğuğu yakışıklı Tibetin güzel annesi. yaz geri gelsin :) yaz çocuğuyum ben.

    --> bende bir telaş mum ışığıyla direk rengine baktım Mervecim. normal çok şükür:)

    --> olması gerektiğinden 5 dk erken girmiştim ondan kurtardım sanırım Denizcim :)

    --> öyleler vallahi Yıldızcım. ne demek olduğunu anlattım kararsız elementin, kendileride kabul ettiler :))

    Renk aynı kestane kahve :) kendi rengime yakın.

    --> Vitaminlerden koruyorum Kutucum. küçükken bana kilo aldırmak için veriyorlardı, bir savunma mekanizması oluştu bende bu yüzden :)) ama kereviz yiyorum, vitamin deposuymuş diye duydum :)

    YanıtlaSil
  7. oovvvv yaa sen ankarayaa gelin gelirsenn napıcezz bu ayazdaaaa senle:)

    üşümee güüççük kurbaammmm...ayişlerini sıcak tut...

    bu arada sen ne becerikliymişsin kzı öylee...

    ben hiç sarma filan saramam bakarım anca:)hee bidee yerim:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

    Ayse

    YanıtlaSil
  9. -->vallahi bende bilmiyorum Pofişcim orada yaşarsam ne yapacağımı :) hayırlsıı :)

    bir sarmalar sardıık kalem gibi :)) öğrenirsin canım benim çok kolay. olmadı makinesi var zaten :)

    --> Hadi bakalım Türkçe'de yazda bizde okuyalım seni Ayşecim. hayırlı olsun blogun :)

    YanıtlaSil
  10. beni resimdeki ayıyla başbaşa bırakın. çekilin uleyn kenara, kime diyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN;

    SEVGİLİ ARKADAŞLAR düşbahcesi.blogspot.com ve pembetatlar.blogspot.com TARAFINDAN HAZIRLANMIŞ OLAN HEDİYEŞLE ETKİNLİĞİNE
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ DAVET EDİYORUZ...
    1 ŞUBAT 2010- 28 ŞUBAT 2010 TARİHLERİ ARASINDA ORTAK BLOGUMUZ OLAN pembedüşbahcesi.blogspot.com 'DA BAŞLATACAĞIMIZ ETKİNLİĞİMİZDE BİZİ YALNIZ BIRAKMAZSANIZ ÇOK SEVİNİRİZ...

    HAYDİ ARKADAŞLAR HEDİYELEŞELİM KAYNAŞALIM...

    DETAYLI BİLGİ İÇİN:pembedüşbahcesi.blogspot.com adresine uğramanız rica olunur...

    YanıtlaSil
  12. --> çekildik çekildik :)

    --> kestane kahve Füguem :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)