2 Ocak 2010 Cumartesi

dün bir bugün iki...



Yeni yıla giriyorduk, eskisinden çıkıyorduk derken geldi geçti, ayın ikisi oluverdi. Dün bir, bugün iki...

Bir dinginlik, bir adam sendecilik giyindim üstüme. Yanaklarım pembeleşinceye kadar sıcacık bir yerde oturayım, gözlerim baygın baygın baksın, beyaz üzerine uçuk pembe puanlı pofidik battaniyem üzerimde yeşil çayımı içeyim, kitap okuyayım istiyorum bütün sene. Olmaz mı? :)

Benim hiç istek listem olmadı yeni yıldan. Ne istiyorum bir düşüneyim bakiyim;

1- Seneye pembe bir yılbaşı çamı istiyorum. Üstünde nil yeşili, bebek pembesi, bebek mavisi ve bembeyaz bulutlar olan süsleri olsun.

2- Yine aynı kilomda kalayım seneye kadar. Belki bir-iki kilo eksik ama asla bir-iki kilo fazla olmasın.

3- Bir kuşum olsun ama pembe kanatları olsun. Yine adımı seslenen bir kuş olsun.

4- Pembe kremim bol olsun, frambuaz kokum hiç çıkmasın üzerimden. {The Body Shop Raspberry'i kaldırmış mı ne yapmış :( }

5- Biletime yine amorti de olsa bir şeyler çıksın :) Bu sene biletin parasını kurtardım :)

6- Sevdiklerim hep bir ekran kadar, bir blog kadar, bir telefon kadar ve bir kucaklaşma kadar yakınımda olsun :)

7- Yanaklarım kiraz, çilek, düşlerim pembe bulutlar olsun :)

8- Herkes sağlıklı olsun, mutlu olsun. Güzel enerjiler çevrenize dolsun.

9- Vanga yanılsın, Dünya barışı olsun, beyaz güvercinler uçuşsun, kızıl şahinler vurulmasın, acılı bakmasın. Tüm canlılara eziyet edenler cezalarını bulsun.

10- Komşularım normal insanlar olma yolunda emin adımlar atsınlar :)

11- Buraya da kar yağsın :D

12- Denize bol bol girebileyim,yüzebileyim. Deniz kızı kuyruğum çıksın :)

13- Hep komiklik olsun, hep gülücükler olsun. Şuna bakınca güldüğüm gibi güleyim :)



Bu kadar sanırım. Daha ne olsun :)

10 yorum:

  1. hehe amorti bana da çıktı :D

    YanıtlaSil
  2. Listenden kendin gibi pembe,olmaz mı şeker insan olur,hepsi tek tek olur..

    ---Bir tek dünya barışına işte zor dedim.Kara şahinin bakışı da ayrı bir anlatmış ızdırabını..Bu maddede takıldım şekercim anlayacağın---

    Adamsendecilik haline de kahkahalar attım,sen çok yaşa emi Pembe kız;))

    YanıtlaSil
  3. --> güle güle harca balıkcım :) paranın geri gelmesi de güzel birşeymiş :)

    --> ben dileğimi dileyeyeyim, belki tutar Yıldızcım :) kehanetler çok kötü çünkü. belki sinerji oluşur :)

    sende çok yaşa canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Pinkycan okudum ben de kehanetleri biz dileyelim senin dediğin gibi

    YanıtlaSil
  5. Pinkycim, hep kahkaha olsun, hep gul sen :)

    YanıtlaSil
  6. --> ne kötü şeyler yazmışlar dimi. umarım hiçbiri olmaz Yıldızcım.

    --> hepberaber gülelim kuzucum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ne güzel liste böyle Pinky'lerin en komiği:)
    özellikle 13 numaraya hala gülüyorum:))))

    YanıtlaSil
  8. bende açıp açıp gülüyorum hala ona Kutucum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)