13 Ocak 2010 Çarşamba

görüyorum, görüyoruuum...



Hani gözlerini sıkıca kapatınca böyle gökyüzü gibi, yıldızlar gibi şekiller görürsün. İşte ben küçükken iyice gözlerime bastırırdım ki böyle uzay boşluğu gibi, bir kara delik gibi (ama genelde o pembe delik olurdu) şeyler görebileyim. İyice bastırırdım gözüme. Piksel piksel şekiller görürdüm, eğlenirdim kendi çapımda.

Şimdi nereden mi geldi aklıma. Uyumadan önce gözlerim yaşarıyor. Esniyorum, gözümden yaşlar akıyor, esniyorum, yaşlar akıyor. Birde ovuşturuyorum çok kaşındığı için. İşte ovuşturma esnasında yine değişik şekiller gördüm. Yine anlamsız şekillerdiler ama güzeldiler. Çoook eskiden sıcak bir yaz gecesini, eski evimizin balkonunu hatırladım birden. İçim ısındı. Yazdı ve tahmin edebileceğiniz üzere çok sıcaktı. Eskiden klima yoktu ki her evde. İşte en son orada yaptığımı hatırlıyorum bu garipliğimi. Birde şimdi yaptım. Çok yapmamak lazım. Aslında hiç yapmamak lazım. Göze zararlı olduğunu çok sonra öğrendim :)

**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

7 yorum:

  1. Pinky'cim, elini gözüne çok sürme, enfeksiyona davetiye çıkıyor. Ben kendim yaptım oradan biliyorum yani:D

    YanıtlaSil
  2. biliyorum Kutucum ama akmaya başlayınca engel olamıyorum :D ama tamam sürmiycem, söz dinlerim :) bi keresinde lens varken yapmışım, lens gözümün içine kaçmıştı :D

    YanıtlaSil
  3. abooooooo....zararlı mıymış:):)


    ben o lüzümsuzluu çok yayprdım ama:(

    neseee bende bildirimin var kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  4. Ben küçükken uyku öncesi gözlerimi kapattığımda biri çok şişman biri çok zayıf iki adam görürdüm yan yana. midem bulanırdı :P

    YanıtlaSil
  5. --> sende yapma Pofişcim iyi bak gözlerine :) hemen bakıyorum bildirimime :)

    --> o şişman ve zayıf adamları ben ateşlenince yine görüyorum Tibetin anneciği. bir çeşit kabus o sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. Pinkycan aynısını ben de yapardım minikken,sonraları vaz geçtim tabi:))

    Kutucum haklı,gözler hassas mikrop falan kapmasın

    YanıtlaSil
  7. bende sonraları vazgeçtim Yıldızcım sanırım miyop olduktan sonra vazgeçtim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)