26 Ocak 2010 Salı

hay dilimi eşek arısı ısırsın...


Benim bir kardeşim olacağını öğrenmiştim. O doğduğunda annemin karnındaki şekerler, çikolatalar, oyuncaklar geleceği vaadiyle kandırılmıştım. Kardeşten çok hediyeleri bekliyordum.

Günlerden bir gün kardeşim doğdu. Hediyeler filan geliyor ama bir sorun var. Hepsi ona geliyor. Beni düşünen yok :( İşte bende o zaman bir kıskançlık baş göstermişti. Ne vardı sanki büyük ablaya da iki çikolata, kalem malem bir şeyler getirselerdi. Şimdi bi çocuğun kardeşi olsa önce büyüğü düşünüyorum. Ona hediye alıyorum, ilgi gösteriyorum.

Nerden geldi ki şimdi bu aklıma.

Hıı.. Nasılsın sorusundan. Sorunun aklıma nerden geldiğini hiç bilmiyorum. Nasılsın sorusu bende kardeşimin doğuşunu çağrıştırıyor. Çağrışım şöyle;

Eve gelen giden çok fazlaydı. Tahminen 19 yıl önce bu zamanlar, ışığı gören geliyor bizim topacık bebeği sevmeye. Annemin ne kadar arkadaşı varsa geldi birgün. Şefler, müdürler de geldi. Birtanesi bana ilgi gösterdi. Halimi hatrımı sordu, 'Nasılsın' dedi. Peki ben ne dedim? 'Burnun kapıya kısılsın'. Kadıncağız anlamadı, 'efendim' dedi. Ben yine ama bu sefer çekinerek 'burnun kapıya kısılsın' dedim. Kadıncağız afalladı, anlamadı, güldü geçti. Ama bana kızdılar zekamdan şüphelenecekler diye sanırım :) Bu soru cevabı yeni öğrenmiştim amcamdan. Normal birşey zannediyordum. Yani şimdi bakınca da pek anormal gelmiyor ama :) Daha 4,5 yaşındayım. Ne var yani uyduruk bi şaka. Ama kadın şef ya kızdılar tabi, sen her öğrendiğini neden söylüyorsun diye. Bir daha da öyle şeyler öğretmediler.

Şimdiki çocuklar daha fena şeyler söylüyorlar. Küfür müfür alabildiğine. Sokakta ufacık çocuklar nasıl laflar ediyor. Benimki solda sıfır yani.

9 yorum:

  1. He he he çok hoşsun Pinky'cim:))

    YanıtlaSil
  2. Tatlı,küçük Pnky ya gözümün önüne getirmeye çalıştım seni;))

    Minnacık Pinkyy
    burnun kapıya sıkılsın diyorrr:)))))

    YanıtlaSil
  3. ayyyy ne var kii bundaa o şef dee yaniii :)hayal ettim bi an seni ööle küçük küçük burnun kapıya sıkılsın dediğini:)yerim seni yaaa:)

    ben de abime hediye gtrmişim ama:)

    benim kardeşim bana bişi getrmedi:)

    YanıtlaSil
  4. ben babama dümbük demiştim sokakta duyup. ama darbuka gibi bişi sanıyordum :S

    YanıtlaSil
  5. --> artık böyle hoşluklar yapmamaya çalışıyorum Kutucum :) her nasılsın diyene cevap verecekken tutuyorum kendimi :))

    --> çok miniktim Kelebeğim. nasıl hatırlıyorum hayret ediyorum :))

    --> abin şanslıymış. sen ne güzel kardeşmişsin hediyelerle gelmişsin minik Pofiş :))

    --> hahahhaha:D seninki daha komik Füguem :D

    YanıtlaSil
  6. büyüğe hediye almak akıllıca ve bence çok ince bir davranış en küçük oldugum için böyle bir şey bnm aklıma gelmezdi :D şimdi gelecek :D

    YanıtlaSil
  7. işte büyük olunca acı bir deneyimle:) öğreniyor insan Seyhancım :) yazık büyükleree :D

    YanıtlaSil
  8. küfreden sokak çocukları umrumda diil, ama şekerim o marketlerde cafelerdeki pek lafazanlar çocuklar yok mu. hastasıyım onların. çok şekerler

    YanıtlaSil
  9. küfür etmedikleri sürece sorun yok. akıllıca ve bilmişçe cümlelerine bende hayranım.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)