21 Ocak 2010 Perşembe

içelim, güzelleşelim...



Kaç gündür papatya çaylarına kendini adamış bir anne kızı, relax çayı dinginleştirdi. Kahrolsun pms. Yaşasın Relax...

İçinde doğruysa sarı kantaron bitkisi varmış. Hani bitkisel antidepresanların ana maddesi var ya, ondan. Şiddete eğiliminiz varsa, şiddetle tavsiye ederim :)

Ve asıl kullanım yeri Merveden geldi. Çok konuşan misafirlere ilk ikramınız da bu olabilir ;) İlk yardım kutunuza itinayla yerleştirin.



Ama benim favorim Ginkgolu yeşil çay. Güçlü bir antioksidan olmasının yanı sıra, hafıza güçlendirici ginkgo biloba içeriyor. Daha bir çok faydası var bu bitkinin. Bu ürünün ballısı da şahane. Yani yeşil çay seviyorsanız.

Yeşil çayı 4 sene önce demir eksikliğim başladığından beri içiyorum. Çünkü siyah çay demiri düşürüyor. Siyah çayı msafirliklerde ve annemin ısrarlarıyla kahvaltıda içiyorum sadece. Tiryakiliğim yoktu ama işte keyif çaylarında yeşile, papatyaya, relaxa saldım kendimi :)


**Fotoğraflar şuradan alınmıştır.

16 yorum:

  1. Yaşasın Relax :)

    tatlım yeşil çayı birde aktardan alarak diye..içine de biraz yasemin kar enfeees enfees! :)

    YanıtlaSil
  2. sen yazdığından beri aklımda Mervecim, alıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Kahve çok içmemek için çeşit çeşit bitki çayı aldım denediklerimi yazacağım ben de.

    Bunu da merak ettim en pembe şekerim;)

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim biliyorsun ben Diet Cola'dan başka bir şey tüketmiyorum ama son günlerde ballı-papatya çayı keşfettim, rastlarsan dene lütfen:)

    YanıtlaSil
  5. benim favorimde yeşil çay içine tarçın ....dene derim ..bende relax ı deneyecem ....asıl çalçene olan benim ...:)misafire ne hacet !:::

    YanıtlaSil
  6. --> evet Yıldızcım boşver kahveyi, hem zararlı o. iç güzel çaylarını bizimlede paylaş Kelebeğim :)

    --> benim içtiğim papatyada Botany'nin ballı-papatyası. enfes. aynı çayı mı içiyoruzki Kutucum :)

    --> uuu tarçın. ben nasıl akıl edemedim bunu :) demlemelik yeşil çay alıp içine çubuk tarçınları atıcam. güzel fikrin için saol Kutupayusu :)

    YanıtlaSil
  7. Baktım şimdi Pinky'cim, benimki Doğa'ymış:)

    YanıtlaSil
  8. birdahakine ondan alıyım bende o zaman Kutucum. bal parçacıkları filan yazıyor içeriğinde :)

    YanıtlaSil
  9. Aradığın aşkı söyle buldun mu? tadında bir post oldu bu fena gribim 15 gün oldu bir bunlar kaldı içmediğim :(

    YanıtlaSil
  10. ayy çoook geçmiş olsun Ediciim. bunuda iç. birde balın içine zencefil doğra. biraz bekle onu ye. çok faydasını gördüm ben. geçsin hemen inşallah canım.

    YanıtlaSil
  11. detoxbar açalım gel senle biz :Pp

    YanıtlaSil
  12. açalım :) fonda haydi gel içelim çalsın sürekli :)

    YanıtlaSil
  13. ikincisinden acil ihtiyacim var pinkycim :) bi cuval gonderiversene :)

    YanıtlaSil
  14. canım beniim. göndereyimmi sahiden? sen iyi ol yeterki :)

    YanıtlaSil
  15. yok canim benim, sagolasin, tam ben de bu aksam diyordum ki vitamin, mineral, bitki ne varsa toplayim yarin alisverise cikip sonra senin yazini gorunce oyle dedim, gec olmasaydi, ativer bi zarfa derdim ama zor geliyor biliyorsun, zaten beni artik hafizanin, beynin kendisi paklar :) guclendiricileri degil :)

    YanıtlaSil
  16. zarf gelesiye kadar sen pembe ayakkabılı bir kuş olursun :) bari sinerji göndereyim ben sana kuzucum :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)