6 Ocak 2010 Çarşamba

konuşma merkezim ve bir ördek arasındaki derin bağ...



kene çemiği , kant baydı , paylon noşet...

Bunlar ne mi?

Karıştırdığım ama hiçbir şey yok gibi, her şey normalmiş gibi söyleyebildiğim kelimeler. Daha niceleri de var. Ama sadece çene kemiği, bant kaydı ve naylon poşet demek istemiştim. Bazen okurkende böyle okuyorum. Bant kaydını ilk karıştırdığım zamanı hiç unutamıyorum. Özellikle teyzemin surat ifadesini. Delirdi sanmıştı yazık :))

Birde aklımdan geçen sayıyı söylemek yerine başka sayı söylüyorum çoğu zaman. Karıştırmıyorum, hatta kafamda sayının resmi bile beliriyor ama ben bilinçsizce başka sayı söylüyorum :)

Başka bir sayı hadisesini de saati söylerken yaşıyorum. Genelde en çok buna gülüyoruz ben ve sevdiğim. Şöyle oluyor. Saat kaç sorusuna 4 diyorum ama saat 14. Çağrışım mı oluyor acaba? Yada beynim bir üst örnekteki gibi çalışıyor :) Geçen gün kardeşimde yaptı aynısını, koptum. Katılsal olabilir mi ki? :)

Bazen çok garip olabiliyorum...

Resimle alakam da şöyle oluyor. Bende o ördek gibiyim. Sudan çıkmışım ve yüzmeye doymamışım. Ördeklere şapşal da mı diyorlar ne? :)

Yerim ben bunu, yerim. Gıdısını severim...

10 yorum:

  1. pinkycan:)zaman zman olouyo ööle komik konuşmalar olsunn bööle de pek tatlı oluyosundur seenn:)

    YanıtlaSil
  2. bazen düşünce daha hızlı koşuyor dilimizden ondan ;-)

    YanıtlaSil
  3. --> hihihi :) oluyorumdur herhalde Pofişcim :)

    --> hıı olabilir Denizcim. birine birşey okurken çok yutuyorum kelimeleri :) bundan kitap okurken yavaşlatıyorum bazen kendimi.

    --> şaşkın ördek yavrusu oldum Yıldızcanım :D

    YanıtlaSil
  4. He he he, olur öyle yol kazaları Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  5. :) tatlı kazalar dimi Kutucum :)

    YanıtlaSil
  6. bendekileri bilsen bi de :)) nedense sinirlenince hic konusamayanlardanim, guven bile oyle anliyor sinirim son noktasina geldigimi :) ama cooook komik oluyor boyle seyler, birden guluveriyorsun :))

    YanıtlaSil
  7. :) dimi böyle şeyler olunca sinirin birden azalıyor, iyi oluyor bazen Görkemciim :)

    YanıtlaSil
  8. asıl tutumak istediğin sayı sonradan ağzından çıkan sayı olmasın?

    YanıtlaSil
  9. değil sanırım. mesela 2+2 4 ya ben bile bile 5 diyebiliyorum sürüden ayrılan koyun. dikkatimi çok fazla şeye dağıtıyorum sanırım.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)