6 Ocak 2010 Çarşamba

pamuk gibi bir hediye...

Bugün bana süpriz bir kargo geldi. Pembe pembe :)

Hani kocaman baba şapkasıyla dans eden şeker kız Yaz varya. Hıh işte o şekerin güzel annesi Deniz bana reklamı çekilen kremi göndermiş :)



Çoook teşekkür ederim Denizciğim :) Süpriz oldu. Çok sevindim :) Çoook öpüyorum Seni ve Yaz'ı :)

Adresimi nereden buldun demeyeceğim, birkaç blog kuşu aklıma geliyor bu konuda yardımcı olacak :)

Kreme gelecek olursak; çok güzel bir dokusu var, pamuk gibi. Hemen sürdüm tabi :) Hatta bir deney bile yaptım. Bir elimi Arko Nem Cotton 24 Complex ile kremledim, diğerini kendi kuru haline bıraktım. Aradan zaman geçti. Elimi yıkadım. Elimin kremlenen tarafı hala pürürsüz, diğeri normalden kuru. Ekstra gliserin sayesinde nemini kaybetmedi elim.

Bir reklamı vardı Arko Nem'in. Lily Allen'a benzeyen bir kız hoplayıp zıplıyor, pamuk şeker yiyordu :) Hıh öyle oldum işte bugün :)

15 yorum:

  1. evettt evett o reklamı çok severdim:):)

    güle güle kullan cicini

    YanıtlaSil
  2. pembe olunca akla hemen sen geliyorsun :))) bi de deneme yapmışsın ya ne güldüm, aklıma yumurtanın yarısı bilmem ne diş macunu ile fırçalanmışı diye bir reklam vardı önceden o geldi :)

    YanıtlaSil
  3. :) hatırlıyorsun eski reklamı da
    sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Ohh ne güzel kış zamanı;))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan,reklamdaki gibi kullanmışsın :),1 farkla kaçırdım yarışmayı :P

    YanıtlaSil
  6. --> bende çok severim Pofişim, hatta dün akşam gördüm hala yayında :)

    --> aklıma direk o reklam geldi zaten Sedacım. kendi çakma deneyimi yaptım :))

    --> daha dün gördüm reklamı Denizcim ama görmemiş olsamda hatırlardım. Lily Allen'ı çok severim. aynı London klibi gibi ya reklamada bayılmıştım :)

    --> Vallahi bütün pembe kremleri topladım masama Yıldızcım. Birgün senin gönderdiğin çilekliyi sürüyorum, bi gün frambuazımı. birde el kremim oldu daha ne olsun :))

    --> kremin hakkını verdim İkiz Bebekcim :) reklamları uyguladım :)

    YanıtlaSil
  7. pinky'cim güle güle kullan kremini. arko'da reklamlarında değerlendirmeli bence seni. "evde kendi testini kendin uygula!" gibi bi slogan da bulduk mu bütün bloggerlar mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
  8. valla ne güzel pinky'cim pembe olan herşey seni buluyor :)
    güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  9. Ay inanamıyorum rengi bile pembe! Kesinlikle senin için üretmişler Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  10. bir de,böğürtlenlileri var onlarda süper :)

    YanıtlaSil
  11. --> tutku reklamları gibi birşey olur benim deneylerim herhalde Merbecim :))

    --> pembe pembeyi çekermiş balıkcım :))

    --> bütün pembeler benim için Kutucum nihahahaha :D

    --> Evet mis gibi kokuyor onlar Mervecim. O ürün değişmeden önce elmalısını kullanıyordum :)

    YanıtlaSil
  12. Pinkycik,banada geldi banada :)
    ehe ehe hemen sürdüm,ellere :)

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan Şeker Pembem... Daha çoook pembe hediyeler kazanırsın sen :)

    YanıtlaSil
  14. ay benim hic biseyden haberim yok :) ama sen gule gule kullan pamuk sekeri Pinkycim :)

    YanıtlaSil
  15. --> o zaman güle güle kullanalım İkizbebekcim :))

    --> teşekkür ederim Tibetin güzel anneciği :) pembeleri çekiyorum galiba :)

    --> pamuk gibi ellerimle sıktım yanacıklarından Görkemciim :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)