14 Ocak 2010 Perşembe

şaştığımdan...


Ne demek bu şaştığımdan. Şaşırdığımdan demenin az kısası. Var mıdır literatürde yeri. Teyzem hep kullanır :) Benimde dilime dolandı. Şaştığımdan mağazalara vurdum kendimi. Her yerde indirim var. Durmadan geziyorum. Sıkıldım biraz gezmekten. Bunu ben mi diyorum :) Gözlerim yaşardı. Çabuk geçer ama bu durum :)

Her yerin aynı anda indirime girmesi kötü aslında. Sıkışık sıkışık gezmek ve her yerin aynı dağınıklıkta olması kötü. Özledim derli toplu rafları.

Bu sezon indiriminde en çok Oysho'yu sevdim ama ben indirime girmeden önce bir pijama altı almıştım. Pembeydi :) O alt birkaç gün sonra 15 lira ucuzlayınca üzüldüm. Vallahi üzüldüm. Neyse üzüntümü şuradaki pijama altını alarak telafi ettim. Seviyorum pijamaları.

Her yer kapışılmış durumda. Öyle çok işe yarar birşey yok yada kalmamış. Bu kapışma insanların sinirini bozuyor olsa gerek, her yer kaprisli teyzelerle dolu. Satıcıları, diğer müşterileri azarlıyorlar durmadan. Hepsi benim, buralar benim edasıyla dolaşıyor. Şaşmışlar. Allah şaşırtmasın. Algıda seçiciliğimle konuşmam lazım. Ayarlarıyla oynasın biraz :)

Uzun zamandır süren gezmelerim sonucunda zımbalı ve siyah olan herşeye takmış durumdayım. Hep gözüme onlar ilişiyor. Eskiden siyah taşlı şeyler favorimdi ama şimdi yenisi eklendi. Artarak çoğalıyor siyah sevdam. Zımbalı bileklikler, çantalar, t-shirtler almak istiyorum. Ankara'dayken Claire's te deri, zımbalı ve siyah fiyonklu bileklik görmüştüm her gece rüyama giriyor :) Neden almadıysam, ah benim kafama. Takıntım oldu. Olmadı kendim yapıcam artıkın öyle birşey.

Oldu mu şimdi siyah siyah, sen Pinky'sin? demeyin. Sıkılmadım pembeden. Hiç sıkılınır mı canım? Ama dışarda çoğunlukla siyahım işte. Bir pembeyi, bir siyahı çok seviyorum. İkizlerim, çok fazlayım kendi içimde. Hem benim bakışım pembe. Hayata duruşum pembe :) Öyle görmeye çalışıyorum dünyayı. Anladın sen beni :)


**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

8 yorum:

  1. Pinkycim dediğin gibi fazla da bir şey yok almak için,zaten ben uzak durmaya çalışıyorum;))

    Siyah aşkı ayrıdır pembeden,sen pembe seversin ama siyahın da güzelliğinden vazgeçemeyenlerdensin;))

    YanıtlaSil
  2. babaannem çok der şaştıımdan die:):)

    siyah sevilmez mi meleim...ben bakarım clarise varsa alırım pembe meleime üzülmesin o:)

    öptüm seni ballı çöreğim:)

    YanıtlaSil
  3. Anladık anladık biz seni:)
    Pinky'cim bileklik tamam da özellikle askılarında zımba bulunan çanta sakın alma. Zira, zımbalı çantam mısır püskülü saçlarımı yoldu da yoldu... Aman diyeyim;)

    YanıtlaSil
  4. mim lendim kuzucum bu arada:)

    YanıtlaSil
  5. hayata karşı duruşun pembe,gerisini boşver

    YanıtlaSil
  6. --> evet siyahın ayrı bir zerafeti var Yıldızcım, vazgeçemiyorum :)

    --> hihi öptüm babaannenin ellerinden :) Ay Pofiş melekmisin sen :) Sen bulursan al ben sana parasını göndereyim olurmu? Miminide hemen yaptım :)

    --> ayy canım Kutucuum. geçmiş olsun saçlarına. iyiki söyledin dikkat edicem. Sağol canım benim :)

    --> eveet çok doğru söyledin İkiz Bebekçim :))

    YanıtlaSil
  7. bi de bok yediğimden var :D

    YanıtlaSil
  8. evet o da var Damlocanım. ama çok sinirlenirsem kullanırım onuda :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)