16 Ocak 2010 Cumartesi

seçmek serbest...

Geçenlerde canım sıkıldı pazarı seyrettim, yetmedi fotoğraflarını çektim.



Renkler çok güzel gözüktü gözüme. Şu havuçları, turpları rendeleyeceksin, üstüne limonu sıkacaksın. Şimdi yazarken kendimi cani gibi hissettim :) Sebzelerle de duygusal bağ kurmamam lazım zannımca.



Arada birkaç kıl satıcı çıkıyor ama genel olarak seçmek serbest. O kılları şiddetle kınıyoruz. Bazıları mesela kayısının iyilerini öne diziyor, arkadaki olmamışlardan veriyor. Onlara daha bir kızıyoruz. Pazarın sonunda o iyileri ucuza satıyorlar, satamadılarsa döküp gidiyorlar.

Bu domateslerin sahibi bütün kaygılarından arınmış :)



Şu direkte olmasaymış :)



Birgünde yakından çekmek istiyorum şöyle makro makro ama garipseyen bakışları hiç sevmiyorum, anlıyor musun? :)

9 yorum:

  1. Peki ben şu kıpkırmızı domateslerden seçeceğim diğerleri gibi;))

    Evet yakından çeksen süper olur.Ama niye çekiyorsun abla diyebilirler.Hatta seçmek serbest ama çekmek değil diyebilirler;))

    YanıtlaSil
  2. Sen bunları nerden çektin? Yüksek yüksek?

    YanıtlaSil
  3. --> onlar çok sıkışmış sen soldaki kasalardan seç gönlünce Yıldızım Kelebeğim :)

    çok yaklaşırsam çekmesene kardeşim diye saldırabilebilirler :)

    --> balkondan çektim Denizcim :)

    YanıtlaSil
  4. anlıyorumm ama çekmelisin ;)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle o havuçları ve turpları rendeleyip, bol limonla afiyetle yiyeceksin:)

    YanıtlaSil
  6. --> birgün çekmeyi deneyeceğim Seyhancım :)

    --> allaaah :) gece gece iştahım açıldı Kutucum. gidiyim su içiyim bari :)

    YanıtlaSil
  7. Şemsiyeli fotiye bayıldım, senin gibi pinky pinky =)

    YanıtlaSil
  8. balkon süper yerdeymiş,bende çekerken garip garip bakıyorlar,Allahtan japona benziyorumda ses etmiyorlar :)

    YanıtlaSil
  9. --> :) aradaki mavileri kaldırtayım bidahakine Nihancım :)

    --> hahha :) bende japona benzemek istiyorum İkiz Bebekcim :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)