19 Ocak 2010 Salı

yıllar geçse de üstünden, bu çocuk büyür mü?..

Hmm ne yazaktım ben?

Genelde ne yazacağımı bilmeden oturuyorum şu sınırlı bilgisayar kullanımlarıma. Şimdi bir duvarları seyrediyorum, biraz düşünüyorum, biraz kaşınıyorum. Ne yaptım ben diye düşünüyorum işte.

Bir hevesle Arog'un bitmesini Bu Kalp Seni Unutur mu? 'nun başlamasını bekledim ama başlaya başlaya geçen haftaki bölüm başladı. Küstüm bende televizyona. İnsan reklamlarında bir tarih verirde umutlanmayız ama dimi.

Bugün çok güzel börekler ve elmalı tart yedim. Ellerine sağlık Frozen'ın annesinin. Nefis tartın fotoğrafını koyacaktım ama açılmıyor malesef. Siz hayal edin. Bende birkaç tart denemesi yapmak istiyorum. Yaparsam koyarım tarifini. Sırada bekleyen bir kek tarifim var ama fotoğrafını çekemeden bitirdiler. Bir dahaki yapışıma artık.

Haa birde Portakallı-Kakaolu gurme pudingli specialim olan yaş pastamı yedim. Valla şuursuzca mideme indirdim bugün bütün hamurişlerini. Çünkü bitanecik kardeşimin -ki kendisi gardaşlıkh olur- doğum günüydü. Gardaşlıkh ne Pinky? diye sorarsanız söyliyiveririm. Hani Ayşecik'in Hayat Sevince Güzel filmi vardır ya. Orda kızcağızı zengin züppeleri eğlenmek için doğumgünü partisine çağırdıklarında dalga geçerler kıyafetleriyle. Sonra kız oynamak ister ve davulcuyla zurnacıya 'Keklik türküsünü biliyin mi?' der. Davulcuda 'biliyim' deyince, 'çal o zaman gardaşlıkh' derdi. Hıh işte biz ona çok gülerdik :D İşte o gün bugündür kardeşimle birbirimize bazen böyle hitap ederiz. Öyle bir kardeşiz biz. Ama kuzuuuu da derim ben ona. Oğlak mı demeliyim yoksa?



Biz mumları yakıp bilumum pozlar verirken, mumlar bitme noktasına geldi tabi. Son anda kardeşim bir katil pozuyla pastanın hakkını verdi. Gelenekseldir o pozumuz. Hani bıçak hançer gibi tutulurya öyle işte. Olmazsa olmaz :)

Büyüdü işte benim minik kardeşim. Çok değişik hissediyorum o büyüdükçe. Bende büyüyorum galiba. O bana 23,5 olmayı konduramıyor, ben ona 19 olmayı. Hala bakınca küçükkenki gibi görüyorum. Minik daha. İyiki doğmuş :) Gideyim bugün sona ermeden bir daha öpeyim bari :)


**Fotoğraf şuradan alınmıştır.

7 yorum:

  1. :):):)hahahahahaha geglig türküsünü bizdee çok yaprız:D:D

    bideee artık kibar kız olmuşken yemek götrdüü teyze var onaa da diok kii...--kimsee youuuhmuuuuuu :D:D:D

    ööle aptal dio k:D:D:

    neyse ciciş kardeşinin doğum gnü kutlu olsun....o resimdeki oğlak mı kuzu mu neyseee yirim onuuu yirimmmmmmmmm:):)

    YanıtlaSil
  2. 'Minik' kardeşinin doğum günü kutlu olsun Pinkyim!

    Özletme kendini bebeğim bu kadar gözüm seni arıyor hep;)

    Keklerin kurabiyelerin fotoğraflarını istiyorum!Afiyet şeker olsun yediklerin de,kilo yapmadan sadece keyif versin;))

    Gardaşlıkh hikayesine de ne çok güldüm ya delisin sen!Pembe pamuk şekerim iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yıllara Pinky'cim:)
    ay ben bayıldım bu kuzucuklara:)))

    YanıtlaSil
  4. --> ablalık ve kardeşlik güzel şey anlıyorsundur beni Edicim :) Çok teşekkür ederim benim tontişin yerine :)

    --> hihihi :) evet --kimsee youuuhmuuuuuu kısmında da çok gülerim. ne film ama her bir yeri ayrı komik :D Teşekkürler Pofişcim. fazla yeme kuzuyu bizede kalsın yaa, çok şeker velet :)

    --> Teşekkür ederim en Kelebek Yıldızım benim :) Çok hummalı çalışıyoruz, pardon geziyoruz kuzenimin nişanı için bir telaş başladı. daha çok postla önücem :)
    Hep gül Yıldızcım, sende iyiki varsın :)

    --> teşekküler Kutu ablası :)şunun surat ifadesine bak Kuzucuum, ay Kutucuum :)

    YanıtlaSil
  5. Nice seneler olsun kardeşine Şeker Pembem?
    Gardaşlıkh ne renk senin? :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiiiz Tibetin güzel anneciği :) şimdi sordum sen ne renksin diye, mor dedi :) GS mor ya bu sene ondan etkilendi sanırım :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)