18 Şubat 2010 Perşembe

bir ağlarım, bir gülerim...

Bütün duyguları yaşadım bugün(saat itibariyle dün) filmler sayesinde.

Önce Recep İvedik 3'e gittik. Film başladığı ilk andan itibaren güldürdü ama öyle böyle değil. Dakikasında gözümden yaşlar geldi gülmekten. Sonra bu böyle devam etti tabi. Filmden çıktığımda gülmekten çok yorulmuştum :) Gülmek istiyorsanız şiddetle tavsiye ederim. 1 ve 2'den daha güzeldi.



Sonra P.S. I Love You başladı bir anda. Yani bana göre bir anda :) Hiç reklamını görmemiştim. Daha önce yayınlanacak derken yayınlamamışlardı. Sonrakinde ben izleyememiştim ama bu sefer nihayet izledim. Başrollerinde Gerard Butler ve Hilary Swank oynuyor. Kesinlikle izlenmeli.





Çok garip duygularla seyrettim. Filmlerde ölen karakteri oynattıklarında zaten bir hoş oluyorum da bu kadar hoş olmamıştım. Buradaki hoş fena manasında :) İçim böyle buruk buruk oldu. Çok güzel bir filmdi. İçten içten ağlattı beni. Gözyaşım hala gözümde bi ağız tadıyla ağlayamadım yahu. Birde sevgilimi özlediğimi farkettim daha fena oldum :( Allah sevenleri ayırmasın. Amin...

Çoğu filmde manzaralara dalıp giden ben, İrlanda'nın Wicklow dağlarındaki manzarayı görünce kendimden geçtim tabi. Adamlar aşk filmi için süper bir yer bulmuşlar. İrlanda okuduğum birkaç romandan dolayı eskiden beri ilgimi çekiyordu. Bu bahsi geçen romanlar da İrlanda efsanelerinden etkilenmiş, aşk ihtiva eden romanlardı. İşte ben herşeyin etkisinde kalıyorum bir güzel. Sonra da gezme görme hevesi alıyor gidiyor başını. Hayal etmek başarmanın yarısı mıdır ki?

Bir güzel başka film ise birkaç gün önce seyrettiğim The Talented Mr. Ripley.



Matt Damon, Jude Law ve Gwyneth Paltrow'un oynadığı şahane İtalya manzaralı film :) Sadece manzara değil saksafonuyla harika jazz yapıyormuş gibi yapıyor Jude Law :) Jazz bardaki performansı dinlenesi. Oyunculuklar da çok güzel. İşte izlenesi bir film daha.

12 yorum:

  1. ayyyy bu haftada recebime gitcess:):):)

    gülmeye odaklı gidiyorum ben zaten cem yılmaz dada öyle olmuştum hani film başlamadan reklam veriolar ya ben onlara bile güliyorum halbuki hep izlediğim reklam...

    diyeceem o kii rebeminden çok umutluyum...kitap....gaaapaaaa olan:):)

    piisiii lavv yu ya da çok üzüldüm yinee:(
    allah kimseye göstermesin sevdiğinin sevdiklerinin acısını:(:(:(

    YanıtlaSil
  2. öneriler için teşekkürler,gülmeye çok ihtiyacım var zaten :)

    YanıtlaSil
  3. sadece hayal etme beybi, aklından çıkarma uğraş didin ve gerçekleşene kadar da başardığını düşünme, yoksa sayıyosun yerinde.

    bi de vuslat ne zaman ki?

    YanıtlaSil
  4. P.S. I love you gerçekten çok keyifli bir film. o sevgiye aşık oluyorsun filmde ve Gerard Butler'e tabii :))) ben bir de irlanda daki yakın arkadaşa aşık olmuştum :P

    Yetenekli Bay Ripley nedense benim sinirimi bozan filmlerden. Bay Ripley'in herşeyden kolayca sıyrılması sinirlerimi bozmuştu... filmi seyretmeyenlere ipucu vermiş oldum ama...

    YanıtlaSil
  5. --> gülmek gibisi yok vallahi Pofişim :) sende yoruluncaya kadar gül bol bol :)

    amin Pofiş amin göstermesin p.s. gibisini.

    --> Recep 1 ve 2'yi sevdiysen bunuda çok seveceksin, güleceksin İkiz Bebekcim :)

    --> aklımda hepsi Damlocanım. Önce Küba, sonra Anquilla, sonra Santorini, sonra İrlanda :D böyle gider bu bitmiyor :) önce parayı bulayım ama :D

    vuslat belirsiz :(

    --> evet Sibelcim o nasıl bir sevgidir Gerard'daki hayran kaldım :) yakın arkadaşta aynı onun gibiydi kızı barda can evinden vurdu :)

    Mr. Ripley'in herşeyden kurtulması benimde sinirimi bozdu. Jude Law'a yaptıklarından sonra şok oldum. hadi şimdi yakalanacaksın dediysem de sıyrıldı pis adam. yetenek mi şimdi bu?

    YanıtlaSil
  6. P.S. I love u'yu çok ağlarım diye korkudan seyremediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. şahan gökbakarın yeri bambaşka, gerard butler'i acayip severim. matt damon ise geleceğin george 'u. benden söylemesi

    arada başka duygular da yaşayabilirdin, hayatın tadını çıkar şekerim :)

    YanıtlaSil
  8. vallahi ağlayabilirsin Kutucum korkmakta haklısın :) aradan biraz zaman geçsin yalnız başıma izleyip ağlayacağım bende. yanımda biri varken ağlayamıyorumda :)

    YanıtlaSil
  9. mehmet akif; Matt Damon düşüncene katılıyorum. bi ağladım bi güldüm evet, az duygu yaşamışım.

    YanıtlaSil
  10. Pinkyim hiç ağlama sen hep gül pembe pamuk şekercim

    YanıtlaSil
  11. recep ivedik güzel mi? gerçekten mi :))

    ay ben ps i love you yu izleyemiyorum ilk dk sında ağlamaya başlıyorum helak olyuorum sonuna kadar..
    çözemedim ama hep aynı şey oluyor o yuzden izlemiyorum artık..
    ripley e gelince..
    farklı bi film. matt damon ın performansı göz doldurucu hakkikaten

    YanıtlaSil
  12. --> ağlarsam şekerlerim erir belki dimi Kelebeğim :) tuzlu suyla tepkimeye girer filan :)

    --> ben çok sevdiğimden en iyisi buydu diyebilirim Seyhancım :))

    insan böyle bir koca nasıl ölür diye isyan edip bile ağlayabilir bu filmde yani :) ağlamakta haklısın Seyhancım. bende birdahakine saklıyorum gözyaşlarımı :) çok helak etmeden tabi kendimi :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)