23 Şubat 2010 Salı

bir bozuk para cüzdanının başına gelenler...

Valla bence iyi şeyler geldi cüzdanın başına.

Akşam olunca ellerim böyle kımıl kımıl oluyor, yapacak bir iş arayıp duruyor. Ne yapsam diye gidip hobi malzemelerimizin içine bakıp geliyorum her akşam. Dün bu cüzdan geldi elime.



Birkaç incik boncuk, yapıştırıcı ve biraz da zigzaglı, pofidik bir kurdeleyle annesinin bile tanıyamayacağı bir hale getirmek çok kolay.



Sade cüzdan oldu kokoş cüzdan :)

(Böyle şeyler yapınca da aklıma hep Çirkin Betty gelir :) )

11 yorum:

  1. Şeker Pembem, bak sen bu siteyi seversin, tabii haberin yoksa :)
    http://leyya-craftmania.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. haberim yoktuu, hemmen koştum baktım, çok güzel bir siteymiş :) tam benlik. keçeler, kumaşlar herşey var. bende keçe işlerine başlayacaktım çok güzel oldu :) teşekkür ederim Tibet'in güzel annesi :)

    YanıtlaSil
  3. ay süpper olmuş. Biyey di galiba o siyah beyazların adı. Onlara herneyse bayıldım (:

    YanıtlaSil
  4. haha deli olmalısın ben söküğümü bile dikemiorum :(

    YanıtlaSil
  5. --> teşekkürler Pell-in :) evet adı biye bi türlü aklıma gelmedi. bunun içi bide elyaflı pofidik duruyor çok sevdim bende :)

    --> öğrenirsin Damlocanım. boncukların vardı seninde güzel bi . noldu onlara :)

    YanıtlaSil
  6. sen var yaa sen ne becerikli bir pembe şekersin,ne de tatlısın,ne güzel olmuş bayıldım bayıldım.

    Harika olmuş,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Pinky'cim çok güzel olmuş, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. --> ayy teşekkür ederiiim Kelebeğim :) şımartıyorsun beni kuzum :)

    --> bilahare göster o zaman Damlocanım merak ettim :)

    --> Accesorize'e rakip olacağım yakında Kutucum :))

    YanıtlaSil
  9. iyi kide cüzdanın başına gelmiş bu işler,süper olmuş.

    YanıtlaSil
  10. bencede bencede :) cüzdanda kendini tanıyamadı zaten :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)