3 Şubat 2010 Çarşamba

çanta açılıyor efendim, durduramıyoruz...

Yıldız'ım Kelebeğimin çanta mimine dahil oldum. Daha önce açmıştım çantamı, yine açtım. Bakalım 2009-2010 kış sezonu çantam nasılmış :)




Pembe tokalar bu sezonda da kendini gösteriyor.

Geçen seferki çilekli anahtarlığımın yerine kışın pembe panterimi kullanmayı tercih ettim. Sevgili Sevgilimin hediyesi :)

Görkemciğimin hediyesi güzel makyaj çantam ve içindeki allığım rujum, aynam.

Üstünü işlediğim beyaz eldivenlerim.

Geçenlerde Tepe Home'dan aldığım, çantamda kalmış, kullanmaya kıyamadığım, Merve'nin çok seveceği türden, Cath Kidston için üretilmiş peçeteler. Bende Merve'nin yazısını okuduktan sonra farketim üstünde yazanı :)

Olmadık yerlerde kırılan ve soyulan tırnaklarım için yanımdan ayırmaya çekindiğim penguenli manikür setim.

Sakarlığımın cezası olarak yanımdan eksik edemediğim yarabantımın işi büyütmüş hali :)

Cüzdanım.

Ve tabiki klozet örtüm :)

Vee bir yarısı yenmiş acıbadem kurabiyem. Bim'de satılıyor, hemde Koska'nın. Artık almak için Kalekapısı'na gitmeme gerek kalmadı. Çok leziz.


Şimdi bu mimi eğer kabul ederlerse Tibetin Anneciği, Düşünen Balık ve Merbe'ye gönderiyorum :)

10 yorum:

  1. Pinky'cim ya bu ne güzel çanta, Barbie'nin çantası gibi, içinden çıkanlar da süper:)

    YanıtlaSil
  2. minnoşummmm ne güzel bi mimdir bu bööle yaa ne zevklii:):):)

    parmişin nasıl oldu bakalım??

    YanıtlaSil
  3. --> çok şeker dimi. bende en çok onu seviyorum Edicim :)

    --> küçükken çokmu barbie oynamış olabilirim Kutucum :) etkisi hala devamm ediyor sanıırm :)

    --> evet çanta kurcalamak çok zevkli Pofişciim :))

    parmağımı açınca bugün iyi gördüm canım. kesik kaynaşmaya başlamış :)

    YanıtlaSil
  4. ya ne güzel çekim yapmışsın ayy ben nasıl dapıtmışım resmen boşalttığım gibi çekim yapmama gerek yokmuş :))

    YanıtlaSil
  5. canim beniiiimm, nasil da duygulandim, neden ben de bilmiyorum sorma, bugunlerde gozlerim dolu dolu dolasiyorum iste, seni simsiki opuyoruuum

    YanıtlaSil
  6. Kocaman teşekkür ederim yaralı parmakla cevap verdiğin için;))

    Her şeyi pembiş,her şeyi cicili bicili,her şeyi neşeli;)

    YanıtlaSil
  7. --> çok canıım seninkide güzel Seyhancım. hepsi gözüküyor :) negro oradan göz kırpıyor :)

    --> canım bennim bende seni sımsıkı öpüyorum. birde gözlerin hep mutluluktan dolsun :)

    --> benim için bir zevkti Kelebeğim :) ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Sevmez olur muyum? bende bayılıyorum o peçetelere tatlım tepe Home'da almamıştım hiç bak hemen almalıyım ;) Öptüm canım!

    YanıtlaSil
  9. al hemen tabi. kafelerde, restoranlarda, kuzunla beraberken kendi romantik peçetelerini kullan ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)