5 Şubat 2010 Cuma

çocukluğunuza dönmemiz lazım Pinky hanım...

Güzel bir mim geldi bana. Haydi başlayalım;

1-Sizi mimleyen kişiye link veriyorsunuz mutlaka ki akışı bozmayalım.

Tibetin güzel anneciği mimledi beni. Mimleyen ellerine sağlık :)

2-Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu…

Örgü örmek :) aklıma ilk bu geldi şimdi. 4-5 yaşımda anneme ve anneanneme özenip elime aldım şişleri. Sadece şişleri örer gibi oynatıp duruyordum. Birde durup durup örgüm uzadı mı diye soruyordum. Herkes 'uzadı' diyip gülüyordu bu halime. Sonra ilkokulda iyice öğrendim örmeyi. Şimdi herşeyi örebilirim ama sıkılıyorum. El becerilerim küçüklükten geliyor.




Ha birde babamla sürekli döviz kurlarını ve borsa endeksini yerinde takip ederdik. Teletexten bile borsaya bakardık. Babam alır satardı. Bende biriktirdiklerimle döviz alırdım. Sonra bıraktım. Şimdi sadece (para benim olduğunda) tutumlu olmama katkısı oldu :)

3-Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Salıncakta sallanmayı çok severmişim. Sallanıyorken mutluluktan 'cannıyooo cannıyoo'(sallanıyor) diye bağırırmışım. Hala severim salıncakları :)

2 yaşındayken..


4-Sokakta oynar mıydınız?

Azda olsa oynardım evin önünde. Bir keresinde inememiştim sokağa, annemde kapıyı üstüme kilitlemek zorunda kalıp işe gitmişti. Bir kaç saat sonra geleceklerdi. Ben inemeyince evdeki bütün abur cuburları aşağıdaki çocuklara vermişim ipe bağlayıp bağlayıp. Neden mi? Sırf benimle ilgilensinler diye :) Birinci kattaydık, balkonun önünden ayrılmamışlardı.

5-Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay…

Orta okuldan sonra derslere karşı keşke daha çok azmim olsaydı. Birde saftirik olmasaydım, azıcık cin olsaydım.

6-Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay…

Arkadaşlarımın hepsi sigara içiyordu. İyi ki hiçbirine özenmemişim, hep tiksinmişim sigaradan.

7-Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı…

Bunu benimde öğrenebilmem, farkına varabilmem için gerçekten hipnozla uyutulup çocukluğuma inilmesi lazım :)

Şimdi bende bu mimi Görkemsanıma (tatlı telaşları ve sınavları bittiğinde), Damlocanıma ve Seyhancığıma gönderiyorum.

9 yorum:

  1. Bu mimin en güzel tarafı eski fotoğrafların yayınlanması oldu. Artık hepimiz birbirimizin küçüklüğünü biliyoruz, ne güzel...
    Sen küçükken bile Şeker Pembe'ymişsin :D

    YanıtlaSil
  2. yolla bebeem yolla neolsa bol bol vaktim var. mot a mot okuorum yazdıklarınızı :Pp

    YanıtlaSil
  3. Tatlişko Pinkyim yaa o zaman da balmışsın,şekermişsin:)
    Sallanırken ki fotoda hele sarılıp,öptüm seni:))Salıncaklara bayılırdım ben de.

    YanıtlaSil
  4. hay Allah :))
    maziye döneceğiz öyle mi :)

    bir kaç fotograf bulmalıyımmm.. böyle sizinkiler kdr güzel olmalı :=))

    YanıtlaSil
  5. --> evet Tibet'in anneciğ. bu mim sayesinde artık ben senin küçüklüğünü bilirim diyebileceğiz. daha uzun süredir tanıyor gibi olduk :))

    --> hepsini okursun-yazarsın artık kuzu. oku bizi, ezberle bizi :)

    --> ay o senin şekerliğin, yanaklarının ballığı Kelebeğim :)
    sende gel beraber sarılıp sallanalım o zaman :)

    --> zamanda yolculuk var Seyhancım. çok güzel fotoğraflar bulacağına eminim :)

    YanıtlaSil
  6. Pinky'cim fotoğrafların ne kadar güzel. 2. fotoğraftaki elbisen pembe mi yoksa?:)
    Abur cuburları iple aşağı sarkıtma olayına da bayıldım ayrıca:))

    YanıtlaSil
  7. Elbisem kırmızı Kutucum. annem hep kırmızı giydirmiş ben kendimi bilmezken :D sonra ben karar vermeye başlayınca pembeci oldum.

    çok bonkörmüşüm Kutucum :)

    YanıtlaSil
  8. ahh benim guzel Pinkyciiim, nasil da guzel hanim hanimcik, hic degismemis, hep ayni uzel eneri :))

    YanıtlaSil
  9. şımartıyorsun beni kuzum :) bende seninkini merakla bekliyorum. ay ben senin tüm yazacaklarını merakla bekliyoum zaten :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)