12 Şubat 2010 Cuma

Damlocan'dan paket geldi, leey leey lümülümüley...



Aslında geçen hafta geldi ama ben yeni fotoğrafını çekebildim. Saati duvara asmam gerekiyordu, çekiç ve çivi lazımdı. Ve nihayet odamın saati oldu :)

Sonra Arap Bacı'ya küpe ucu takıp, kulağıma küpe yapmam gerekiyordu. Damnacan aslında bunu anahtarlık olarak düşünmüş ama ben caanım fimonun çantamda kırılacağını düşündüm. El emeği göz nuru fimom Arap Bacım beniim. Nasılda ince ince uğraşılmış.

Şıpıdık terlik magnetim hemen dolabın üzerindeki yerini aldı, en pamuk şekerli fotoğrafımı tuttu :)

Kargoda biraz enteresan ulaştı elime. Abdurrahman adında birinden geldi :) Herkes birbirine baktı kaldı evde. Ama benim adıma geldiği için daha çok bana baktı kaldılar. Neyse ki sonunda Damlo'dan geldiğini anladık :) Damlo arkadaşına vermiş kargoyu göndermesi için, arkadaşı da iş yerinin kargocusuna :) Böyle böyle Damlo oldu mu size Abrurrahman :)

Çok teşekkür ederim güzel hediyelerim için Damlocanım. Çok beğendim :)

Arap Bacım ve ben seni çoook çok çok öpüyoruz :)

11 yorum:

  1. o ne güzel bi küpe :)) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. pinkişşş bütün bloggerler sana çalışıoo zaarrr ne iş kuzum:):):)

    YanıtlaSil
  3. hepsi güzel ama arap bacı bir başka güzel :)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de telefonuma taktım ama çantam kırılmaz umarım diye düşünüyorum her seferinde ama telefonda da çok güzel oldu:)

    Güle güle kullan hediyelerini;))

    O pembe pamuk şekerli foto ne de güzel duruyor yanda:))

    YanıtlaSil
  5. --> evet çok güzel tek taraflı küpe oldu Dominikacım :) ama moda diye düşünüyorum ben tek tarafa takmak :)

    --> evet Pofidiğim, blogcanlarım sağolsunlar :)

    --> arap bacı pek afilli, pek renkli Tibetin anneciği :) teşekkür ederim.

    --> eveet telefonda da güzel durur Yıldızcanım. ama şimdi farkettim benim telefonumda takacak yer yokmuş :) neyse kulağımda da güzel. Arap bacı hep güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Pinky'cim:D

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler Kutucuum :)

    YanıtlaSil
  8. kupeler harikaa :) gule gule kullan Pinkycim :))

    YanıtlaSil
  9. tek bitane canimu Arap bacı küpem :) küpe yapacaksan bir tane daha göndereyeim dedi Damna ama ı-ıh istemedim. tek kulağa takmak moda sanırım görüyorum bazen :D

    YanıtlaSil
  10. ilk fırsatta teki alınacaktır bayan monaliza.

    YanıtlaSil
  11. naayıır ben Arap bacımı tek seviyorum. böyle daha havalı ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)