26 Şubat 2010 Cuma

insanlık için küçük, Pinky için büyük birşey...

Uzuun uzun zaman önce, ormanın derinliklerinde yaşayan mavi, küçük yaratıkların yaşadığı gizli bir köy vardı. Onlar kendilerine şirinler derlerdi, çok iyiydiler...

Yok, böyle değildi.

Seneler seneler önce benim yeşil bir smashbox farım vardı. En sevdiğim farımdı. Sonra birgün ben onu bir yaz tatilinde yanımda götürdüm, götürmez olaydım. Yolda parçalanmıştı. Tabi ben o zaman blog filan okumuyordum, kırılan far nasıl onarılır bilmiyordum. Biraz atmaya kıyamadım, sabit biryerde tuttum ama sonunda attım.

Şeftali makyajı modayken ben karpuz makyajı yapıyordum. Şeftali tonlarında makyaj aslında onun adı ama ben şeftali makyajı diyorum. Karpuz makyajıda tamamen benim uydurmam. Gözlerim karpuzun kabuğu, dudaklarım karpuzun içi rengi (Vişneli Nivea) olunca alın size karpuz güzeli Pinky :)

Neyse işte bu aklıma düştü, her yerde o renk ve mat bir far aramaya başladım. Aradım aradım bulamadım. Yeşil far çok ama ben simli sevmiyorumki. Zaten hergün far süren biri değilim.



Nihayet bugün buldum aynı rengi. Flormar mat bir seri çıkarmış yeni. Seri dedi satan bayan ama 5 tane renk var :) Yumuşacık bir dokusu var. Makyaj blogu değilim, bu kadar anlatabilirim :) Rengimin numarası M08. Fiyatı:5,60tl.

Mat seviyorsanız sizde bakabilirsiniz. İyi bir çocuk olursanız belki de şirinleri bile görebilirsiniz :)

11 yorum:

  1. Canım benım en sevdiğim renk biliyorsun bende mac'den almıştım aynı rengi..çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
  2. Flormardan far aldım ben de tembelliğimden sana yazıcam yazıcam unutuyorum,renkler mat,senin aradığın gibi diye pinkim.
    4lü far aldım.İşin ilginç yanı ise kendinden 10 kat pahalı farlardan bile daha dayanıklı olup,uçup gitmemesi,sürüyorsun renk gitmiyor saatlerce;))

    YanıtlaSil
  3. hehe:))
    süper bir anlatım.
    Güzel günlerde kullan.
    Gargamel çok çektirmiş sana ama şirin baba yine kahramanlıgını yapmış :D
    Mutlu son...

    YanıtlaSil
  4. Pinky'cim ya sen ne tatlısın böyle, karpuz makyajı lafına gülüyorum hala:)))
    Farın fiyatı çok uygunmuş, rengi de çok güzel, güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  5. --> hemde çook tatlı bir renk Merviş, sana da çok yakışıyordur eminim :)

    --> sen üzülme Pofişim, konuştum ben seninle üzgün değildin :)

    --> eskileri kalıcıydı ama yenileri bilememiştim. bir tek o kısımda tereddüt etmiştim ama sevindim Kelebeğim :) senin dediğin 4lüleri görmedim ama bir daha bakarım iyice :)

    --> vallahi €s®ac@ Şirin baba kurtardı beni. Şirin ana pardon :) Annem gördü ilk bak senin aradığın far diye diye :) hemde ne mutlu son :)

    --> karpuza çok benziyorum Kutucum:) aslında ben değil karpuz çok tatlı :))

    YanıtlaSil
  6. far kullanma alışkanlığım nie yok benim yahuuu

    YanıtlaSil
  7. benimde çok yok ama arada iyi oloor Damlocanım. sende arada dene :))

    YanıtlaSil
  8. ayy ne zamandır mat far bulamadığım için eskilerin dibinin dibini sürüyordum..hemen yarın bakıcam sevgiler.hemde yeşil...

    YanıtlaSil
  9. karpuz makyaj tarifi süperrrr, bende seviyorum yeşili,ama azıcık pırıltısı olsun canımmmmm :)

    YanıtlaSil
  10. --> hemde çok tatlı bir yeşili var Sibel hanım :)

    --> pırıltıyı bi tek gride seviyorum sanırım İkiz bebekcim. likit gri simim ve gri farım var mesela ama sadece düğünlerde sürüyorum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)