13 Şubat 2010 Cumartesi

kombine gel kombine, dön de bir bak haline...

Kuzenimin nişanında böyleydim.

Biraz Katya gibiydim elbisem itibariyle. Zaten hizmet edecektim, tam süper oldu :)



Yoo yo. İtirazım yok, çok sevdim elbisemi. Hem İpekyol indiriminden kaptım sevmez miyim hiç. 170 liradan 50 liraya inmiş. İndirim sen bizim herşeyimizsin :)

Kolyem Claire's ve eski sezon. En sevdiğim kolyemdir kendisi.

Bilekliğim Accessorize ve şu anda indirimde. %50 indirimle 22 liraya geldi. Beğenip almak isteyenlere itinayla duyurulur.

Ayakkabıyı çekmeyi unutmuşum ama zaten düz siyah ve topukluydu.

Vee ojelerim 58 numara flormardı, yani pespembe. Rujumda aynı o renkti.

Velasıl kelam en sevdiğim üç rengi birleştirdim. Siyah, beyaz ve pembe. Bu kadar uzun onu anlatmaya çalıştığımı farkettim şimdi :)

13 yorum:

  1. güzel bir yazı başlığı :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun şekercim,elbiseyi çok merak ediyordum biliyorsun çok beğendim,kolyen de ayrı bir güzel,sen daha da güzelsin hepsinden;)

    YanıtlaSil
  3. --> başlık yazarken aklıma hep şarkılar geliyor Balıkcım :)

    --> elbisemi beğendiğine sevindim :) o senin güzelliğin Yıldızım Kelebeğim :)

    YanıtlaSil
  4. Nazar değmesin Pinky'ciğime:)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim kombinini aksesuarlarında çok hoş, güzel bi tarz oluşturmuşsun.

    YanıtlaSil
  6. Süper bebem cameo gördüm öldüm bilirsin :)

    YanıtlaSil
  7. --> sen güzel enerjini gönderiyorsunya bişiycik olmaz Kutucum beniim :)

    --> çok teşekkür ederim Cecilia :)

    --> bilmemmmi Edicim :) Cameo candır :)

    YanıtlaSil
  8. ıslık mıydı bu? teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  9. çok cici olmuşsun, bilekliğine de bayıldım. bu arada, benimkini sen mi yaptın???? :)

    YanıtlaSil
  10. --> teşekkür ederiim :) evet ben yaptım bilekliğini :)

    YanıtlaSil
  11. cooook guzel olmussun Pinkyciiiim :)) pembe pembe yuzunu de gorseydik icimiz acilirdi valla :))

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederiim :) sana gösteririm yüzümü canimu :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)