24 Şubat 2010 Çarşamba

kuş sever bir kişiliğim demiştim dimi?

Matmazel'in yakasında çok şirin bir broş gördüm, bayıldım. Bu resmi de ne güzel yakalamışım. Kuş tam konacakken güllere :) Nasıl yapılır ki bu broş. Aklıma birşeyler geliyor ama. Mesela keçeden kessek sonra siyah çizgileri çizsek ve ya işlesek nasıl olur acaba?



Annem ilk yağlıboya tablosunu yaptı. Suluboya resimleri de var onları daha sonra göstereceğim ;)

Eveet içinde bir kuş var :)



Kuzenimin eşi benim kuşlarımı çok beğenmişti, ona sarı kuşlar yaptım. Cıvıldadık durduk işte bu aralar.



Bir de kuş diyince aklıma How I Met Your Mother'da ki Lily geliyor. Bir cadılar bayramında Karayip korsanının papağanı olmuştu, çok tatlıydı. En çok Lily'yi ve Marshall'ı seviyorum zaten, çok tatlı bir çiftler. Birkaç gün önce diziyi baştan izlemeye başladım ve 2. sezonun yarısına geldim. Rüyamda bile onları görücem artık :)

19 yorum:

  1. bu aksesuarı bende çok begenmiştim :)
    Keçeden çok kolaylıkla yapılabilir diye düşünüyorum nasılsa elinde kuş motifleri de var iğneli takılıp cıkarılabilen broş iğnesi tutturarak kullanabilirsin:)

    YanıtlaSil
  2. yakında keçelerim de elime geçecek. ozaman kesinlikle yapmalıyım €s®ac@ :)

    YanıtlaSil
  3. broş konusunda fikir veremeyecek kadar bilgisizim Şeker Pembem ama annenin tablosu çok güzel olmuş. Eline sağlık. Ne güzel böyle uğraşları olması, takdir ediyorum anneni :)
    Senin kuşlarını ben de çok beğeniyorum, şu evimizi bir tutabilirsek Tibet'in odası için senden isteyebilirim haberin olsun :D

    YanıtlaSil
  4. şeker pembem bak bu adreste tam senlik. bunlardan da yapmanı bekliyoruz :)))
    http://snipsnaphappy.blogspot.com/2010/02/my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  5. o kuş nasıl yapılır bilmem ama yakın zamanda ona benzer bir şeyler yapacağına eminim:))

    Ehh şimdi anladık maharet nereden geliyor;)Anneciğinin ellerine sağlık.

    Senin şu kuşlarına bayılıyorum,dolabımın kapısından her gün bana göz kırpıyor.Sarılı olan da çok güzel olmuş.Birleştirme ipine boncuk da dizebilirsin;))

    YanıtlaSil
  6. matmazel çok ayrıbir stil bence evet beyaz keçeden yapılabilir.bende beğendim o kuşu.
    senin kuşlarınında hepsi şahene.
    anne resime devam etsin çok başarılı.

    YanıtlaSil
  7. Matmazelin takıları beni benden alıyor zaten..Kendi tasarımı olabilir aslında, zaten ressam olduğundan :)

    YanıtlaSil
  8. --> annem emekli olunca resme yönelmek istiyordu, hayalini gerçekleştirdi Sibelcim :)

    aa evinizi tutun, zevkle yapar uçururum ben size kuşlar :D

    adrese de baktım hemen, keçeden matruşka yapılışını gördüm. aklımda matruşka vardı ama nereden başlasam bilememiştim, fikrim olduu. çok sağol Tibet'in güzel annesiii :) çok güzel yerler öneriyorsun bana.

    --> çook yakın zamanda yapıcam Kelebeğim, keçe yolu gözlüyorum :)

    hihihi, sağol Yıldızcım. kesinlikle böyle şeylerin biraz genetik olduğuna inanıyorum ben :)

    kuşumu hergün göz kırp diye tembihlemiştim ben de zaten :) aralarına boncuklu ip yapma fikri çok güzeel. hani şu uğur filleri var ya onlar gibi dimi? sonra da öyle çalışayım :)

    --> her bölüm gözlüyorum Matmazel'i, bence de çok ayrı bi stili var. Teşekkür ederiz Sihirli eller :) durduramıyorum zaten annemi, çok hevesli iki tablo aynı anda yapıyor :)

    --> evet tabloları harika dimi Haydins? bayılıyorum ben. çok güzel bir tarzı var :)

    YanıtlaSil
  9. aşk-ı memnu 'nun her şeyi güzel

    YanıtlaSil
  10. ben senin kendi yaptınn lavanta keseciklerini ve kuşlarını dahaaaaa çok sevdim dii:):)

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım bu sarı kuşlara, küçükten büyüğe gidiyor ne güzel:)
    Anneyi de tebrik edelim, demek sendeki bu el işlerine yatkınlık genetikmiş, süper valla Pinky'cim.

    YanıtlaSil
  12. --> en güzeli matmazel ve Nebahat Çehre.

    --> bende kuşlarımı çok seviyorum Pofişim :)

    --> En küçük olan en küçük yeğenim, tontiiş bebişim Kutu ablası :) aile boyu yaptım onları :)

    YanıtlaSil
  13. şeker pembem, bak bu adreste keçeyle yapılmış çok güzel ağaçlar var... beğenirsin diye düşünüyorum :)
    http://www.etsy.com/shop/intres
    blog adresi de bu: intrespida.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. beğenmezmiyim Sibelcim :) teşekkürler, harikaymış bu site. aşk merdiveni bile yapmış :) çok sevimli baykuşlar,kediler, evler var, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. kuşlu bi tepsi almak gerenk sana :D

    YanıtlaSil
  16. pinkişcim mail attım daha önce görmedin galiba...

    bana bi dönebilirmisin kuzucumcummm:)

    YanıtlaSil
  17. --> onuda boyarım ama ben :D bissürü tepsi yaptım şimdiye kadar ama hiç kuşlu yapmadım sanırım Damlocanum :)

    --> aa görmedim. dur hemen bakiyim Pofidiğim :)

    YanıtlaSil
  18. matmazelin kuş broşuna ben de bitmiştim pinkyy :)

    YanıtlaSil
  19. gerçek kuş gibi dimi Gizemcim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)