8 Şubat 2010 Pazartesi

mahalleye aquapark açılmış...

Kardeşimle marketten dönüyorduk ki birde ne görelim. Aquapark hizmete girmiş.



Koşarak koşarak gittik hemencecik. Çok gürültülü yağmurda durmuştu. Tam yüzme zamanıydı.

Suyun ısısını kontrol ettikten sonra atladık havuza. Bir keyifliydi, bir keyifliydi sormayın.



Kaydıraklardan kaydık, suyun tadını çıkardık.



Demeyi ne çok isterdim. Ama bütün gece yağmur yağdı. Hemde gök gürültülü, fırtınalı. Uyutmadı :( Gök, niye bu kadar gürültü yapıyorsun sen kuzum?

11 yorum:

  1. :)ilahi pembişimm:):):)

    bidee öyle bi anlatmışsın ki...bilen bilmeyen de seni karsta yaşıyor sanar...hiç yüzmemişş deniz görmemiş :)
    özlem çeken zavallı küçük kızım benim:)

    YanıtlaSil
  2. Pinky'cim ya sen adamı öldürürsün, ben de hani nerde aquapark diye bakıyorum:))))))
    İmza: Boya moya ama yine de sarışın Kutu!

    YanıtlaSil
  3. --> büyükşehir çalışıyor Tibetin anneciği :))

    --> öyle özlem çekiyorum Pofidiğim şekerim :) neyse az kaldı :))

    --> pek sulu Damlocanum :)

    --> bundan ala aquapark olurmu Kutucum :) Sarı Kutum beniiim :)

    YanıtlaSil
  4. Yahu ne diyeyim sana ben başlığı okuyorum ne güzel bizimki kapalı havuza gitti eğlendi diyorum,ilahi sen,pembe kız;))

    YanıtlaSil
  5. eğlendim amaaa :)) parkı görünce 'aaa aquapark' dedi kardeşim. gül gül öldük mutluluktan Kelebeğim :))

    YanıtlaSil
  6. hiç üşenmemiş o sulardan atlayarak kaydırağın tepesine çıkmışsın ya ne diyim sana Pinkycim :)))

    YanıtlaSil
  7. hizmette sınır tanımıyorum Sedacım :) merdivenin biri su içinde değildi ama :))

    YanıtlaSil
  8. simdi oralar nasil Pinkycim, duzeldi mi, yoksa devam mi, merak ediyorum boyle seylerde sizi

    YanıtlaSil
  9. Böyle durumlarda eve kapanıyoruz kuzucum. havayı takip edip markete filan gidiyoruz işte resimdeki gibi :) şimdi düzeldi hatta güneş hiç yokken, bulutluyken sıcak hava :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)