2 Şubat 2010 Salı

parmağımı kestim, geçici olarak servis dışıyım...

Rondomuz bana tuzak kurdu. İşini bitirince bıçağını tuttu bırakmadı. Bende ters çevirip bıçağı çıkarmaya çabalarken elim bir anda çalıştırma düğmesine değdi ve olan oldu. Parmak 4cm filan kesildi. Pervane gibi olan bıçak havada uçtu, uçtu ve mutfağın en uç köşesine düştü. Yine ucuz atlattım ki kafama gözüme sıçramadı. Tık tık tık... Allah korudu.



Pinky naaptı bu arada? Panikledi tabiki. Ağladı da ağladı. Sinirlendi yine ağladı. Acile gidesiye kadar ağladı.

Kan hastaneye kadar durmadı. Ama doktoru görünce durdu. Dikiş filan yok neyseki çok şükür. Sadece pansumanım var hafif elli hemşirenin elinden.

Bugünüde böyle az kazayla atlattım. Bir daha fındıkları havanda dövücem.



Fındıklada bunu yapıyordum. Pastabanlı, portakallı-kakaolu gurme pudingli, muzlu pasta. Üstü fındıksız olsa ne olurdu ki sanki. hıhh...

13 yorum:

  1. hiy ne diyorsun yaaa. geçmişler olsun cnmm valla ucuz atlatmışsın desem yeri!!!
    geçmiş olsuna geldim hadi bi dilim verde yiyimm :)

    YanıtlaSil
  2. sağol Seyhancım. ucuz atlattığımı anladım kardeşimin içim rahatlasın diye yazdığı senaryoları dinleyince :) şükrettim. affiyet olsuun :))

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok geçmiş olsun iyi ki daha kötüsü olmamış Allah korumuş.

    YanıtlaSil
  4. kuzummm beniimmmm ciddeen kötü bi kaza olcakken ucuz atlatmışsın:)buyukk geçmiş olsun....bendee bunun yanına çay demledim al bakalım kuzulu bardakla bugün sen iç:P

    YanıtlaSil
  5. Ayy kıyamam sana okurken bile hihh deyip gözlerimi kıstım..

    Geçmiş olsun Pinkim yaa,öperim seni çok

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun allah korumuş. Psta süper görünüyor ama ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  7. Hay Allah'ım ya uf olmuş hala bize pasta ikram ediyor çalışkan pembem benim, geçmiş olsun balım aman dikkat mucx

    YanıtlaSil
  8. --> çok sağol. vallahi Allah korudu Balıkcım. neler neler olabilirdi.

    --> ay ellerine sağlıık Pofişcim :) teşekkür ederim :)

    --> sağol Mercancım, bugün daha iyi sanırım geçiyor :)

    --> bende yazdığımı okuyunca fena oluyorum Kelebeğim. bıçak görünce irkiliyorum :( sağol canım bende öperim çok :)

    --> sağol İremcim. parmaklarıma da sağlık dimi :)

    --> hizmeti aksatmadım Edicim. pansuman yapıldı geldim o fındıkları döktüm yinede pastanın üstüne :) mucx

    YanıtlaSil
  9. kuzuummmm, Şeker Pembeeemmm. ben de tam mimledim seni diyecektimmm. çok geçmiş olsun, çok üzüldüm :( yine de pasta maharetli ellerden kurtulamamış bak :)))

    YanıtlaSil
  10. helal valla kuzuma azim diye buna derim ben :)

    YanıtlaSil
  11. Pinky'cim, çok geçmiş olsun, böyle tehlikeli aletlerden uzak dur lütfen, gerçekten verilmiş sadakan varmış.

    YanıtlaSil
  12. --> aa mimlendimmii yazarım hemen. parmağımda birazcık kıvrılsın dümdüz durmasın :)

    teşekkür ederim Tibetin güzel annesi üzülme geçti bile sayılır :) hiç bir pasta benden kurtulamaz özellikle elimi onun için feda ettiysem :)

    --> sol elim sağlam ve azimli Edicim ;)

    --> sağol Kutucum. o aleti bir daha elime nasıl alıcam bilmiyorum. küstüm ben rondoya :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)