19 Şubat 2010 Cuma

Pinky'nin köşesi ne renk olur?...

En güzel kanatlı Kelebeğim, Yıldızım mimlemiş beni :) Bu mimde evimizin bir köşesini ve dinlediğimiz müziği yazıyoruz.



Bu evimin, odamın bir köşesi. Benim köşem :) Annemin ilk salon takımından geriye kalan tek sağlam sandalye ve babamın marangozluk denemesi sehpa takımının tek sağlam kalanı sehpayı atılmaktan kurtadım ve pembeye boyadım. Sandalyeyi yeniden yüzledim. Sehpamın üstüne melekli mumluklar aldım, lila rengi üstünde menekşeler olan bir kutu boyadım. Okuduğum kitabı üstüne koydum benim köşem oluverdi :)

Müziğimde Oi Va Voi'dan geliyor. Birkaç gündür en çok sevdiğim, en çok dinlediğim şarkı.

I Know What You Are;



Şimdi bu güzel mimi Kutucuğuma, Tibet'in güzel annesi Sibelciğime ve Merveciğime yolluyorum :)

14 yorum:

  1. Pinkican bu gercek mi?! inanamiyorum sana :)) size gelmeliyim bir an once :)

    YanıtlaSil
  2. oi va voi diosun beni benden alıyosun.

    YanıtlaSil
  3. pembeee!!!

    harikasın ya!

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim tatlım mim borcum 2 oldu biri sana biri pofişe..yapaciğimmm en yakın zamanda! ;) köşene de bayıldııım!

    YanıtlaSil
  5. Ya şeker pembem ne güzel bir köşe tam sana göre tam senlik,bayıldım,kelebeğimi de gördüm orada:))

    Evlenince de evinin baş köşesine koy bu pembişleri,bir de karşısına sevdicek için bir sandalye ya da koltuk.

    YanıtlaSil
  6. --> bu bir Pinky gerçeği Görkemcanım ;)) bir an önce gel bize katıl bize :)

    --> Oi Va Voi bea, ne güzel grup dimi Damlocanım :)

    --> bravo doğru cevap Seyhancım :) teveccühün :))

    --> senin de en romantik köşeni merak ediyorum Mervecim ;)

    --> Kelebeğin renk kattı dolabımın en pembe yerine :) Evlenirken götüreceğim zaten Yıldızcım yaparken kestim biletlerini :) doğru birde sevdicek için lazım. onada eskiciden bi berjer alıp boyarım-kaplarım zamanı gelince :D

    YanıtlaSil
  7. kııızzzz ne tatlıı yaaaa:)

    kahve yap geliorum bi koşu:)

    omuzlarıma hırkamı almışım elimdede cüzdanım...ocaktada yemeğim varmış tamam mı:):):)

    komşuculuk oynarız :)


    ...şimdi ben her yerimi severim odada:)karar veremiorum:)

    yatağımı çok severim onu koysam ayıp olur mu ki:):):))

    YanıtlaSil
  8. hihihihi :D tam komuşuculuk, evcilik oynama köşesi Pofişim, koş gel :))

    yatağın tabii ki olur :) en sevdiğin köşeyi göstereceksin sonuçta :) yada karar veremiyorsan tüm odanı çek :)

    YanıtlaSil
  9. pembe köşe,çok maharetlisin sen.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim İkiz Bebekcim :) birşeyler yapmaya çalışıyorum işte :)

    YanıtlaSil
  11. harika bir blog burası.
    pembelerde harikalar harikası.Ne boyası kullanarak boyadın bunları?

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederiim Sihirli eller :) çok mutlu oldum blogumu sevmene. boya, parlak sentetik boya.
    Koçtaş'ta hani şu renk karıştıran makineler var ya ordan seçtim yaptırdım :)

    YanıtlaSil
  13. aaa, Şeker Pembem, görmemişim ben bu yazını :(
    ne şeker bir köşen var senin öyle. kısmet olurda Antalya'ya gelirsem o köşende bir kahve içirirsin bana :)))
    ben bu mimi bir ev bulup taşınana kadar cevaplamazsam kızmazsın di mi? zira şu anki evimizle birbirimize karşı o kadar soğuğuz ki; sıcak bir köşe bulmam neredeyse imkansız :(

    YanıtlaSil
  14. içirmemmii, hemde en köpüklüsünden yaparım Sibelcim :)

    sen hayırlısıyla sıcacık bir ev bul taşında o zaman gözüne çarpar sıcacık bir köşe :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)