4 Şubat 2010 Perşembe

Tibet'in Güzel Anneciğinin günümü güzel başlatan güzellikleri...

Bu sabah uyumuşum da uyumuşum. Hava aydınlık, normalden erken yattım ama işte yorgunluğu var kaç günün. Bi ara zil çaldı gözümü açtım. Sonra amaan dedim açmıyım komşu filandır. Tembellik diz boyu. Ama içimden de diyorum ki 'ya postacıysa'. Postacı kapıyı iki kere çalar, bekleyeyim ikinciyi. Diing daang dooong... Yine çaldı. Yataktan fırladım tabi. Yakaladım kargocuyu :)

Tibet'in güzel annesi Sibel bana hediye göndermiş :) Nasıl sevindim, nasıl sevdim hediyelerimi :)

Fotoğraf çekicem diye paketi açamadım ya nasıl merak ediyorum içindekini :)



Böyle güzel bir t-shirtüm var artık benim. Elbisesinin altı dantel fistolu, üstü taşlardan zarif bir kız. Çok sevdiim :)



Bu kitabı okurken keşke biride benim surat ifademi çekseydi. Kendimi bayağı sırıtırken yakaladım :) Çok güzel şeyler var. Keçe, örgü, etamin nasıl yapılır anlatıyor. Güzel fikirler sunuyor. Bu ara keçeye de merak sarmıştım. Çok güzel şeyler geldi aklıma bakarken :)



Çok ama çok teşekkür ederim Tibet'in anneciği. Beni çok mutlu ettin :) Seni ve Tibet'i çook çok öpüyorum :*

11 yorum:

  1. Becerikli Pinky'cim benim, sen şimdi o kitapla neler yapmazsın:)
    Tişörtünü de güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan sibel'ciğim çok güzel birşey seçmiş senin için.

    YanıtlaSil
  3. Beğendiysem ne mutlu bana Şeker Pembem :)
    Sabah için de kusura bakma ne olur... hem dediğim gibi isminin diğerine takmışım kafayı niyeyse (ki ben de ikinci ismimi kullanırım aslında) hem de bugün burası çok gergin :(
    Sesini duymak iyi geldi, çok mutlu oldum...
    Kucaklıyorum, öpüyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller Pinkyimm:)

    Güle güle giy,güle güle oku:)Kitabı da merak ettim,içinde neler var kimbilir:)

    YanıtlaSil
  5. Beğendiysem yazmışım yafuuu!!! ama anladın sen onu :)

    YanıtlaSil
  6. çoook güzeller güle güle kullan ve faydalan.. :)

    YanıtlaSil
  7. --> güzel renkte keçeler bulsam neler neler yapıcam Kutucum :)

    --> teşekkürleer İremcim :) tam benlik seçmiş.

    --> anladım ben ;)

    hiç kusur olur mu aşkolsun. Yani ilk defa konuşuyorduk, birde ilk aramamda sesim gitmedi sana. olur böyle vakalar :) bende çok mutlu oldum sesini duyduğuma. öpücükler:)

    --> sağol Yıldızcıım :) neler vaar? mesela çok güzel cupcake yapımları var diyim sen anla Kelebeğim :)

    --> sağol Seyhancıım :) faydalandığımda sizede gösteririm inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. penpe demek pinki demek bi yerde artık.

    YanıtlaSil
  9. tsortu degil de kitabi calabilirim

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)